7. 9. 2014

DERMACOL Neon Rainbow limitovaná kolekcia lakov 2014

03 NEON PINK a 17 NEON KIWI
Iste už väčšina z Vás má doma aspoň jeden odtieň z tejto kolekcie. Ja som skúšala rovno niekoľko, a nižšie sa na ne budete môcť pozrieť. Pravdepodobne je už po lete, no mne ani v zime nebráni nič použiť taký odtieň laku, na aký mám práve chuť a náladu! Tiež používate laky podľa toho, ako sa Vám chce a nezaraďujete ich do jarných, letných, jesenných či zimných?
Celá kolekcia pozostáva z 11 odtieňov(dva z nich obsahujú trblietky a jeden je transparentný s väčšími trblietkami, ktorý som si musela okamžite dokúpiť:)). Najviac na nich oceňujem síce malé, no postačujúce 5ml balenie a neuveriteľnú cenu 1,49€! 
15 NEON CANDY
Celkom ma prekvapuje, že sú tieto laky určené hlavne pre umelé nechty... Ja som však, ako aj bežne naniesla podkladový aj vrchný lak, a tak som pri odlakovávaní nemala ani najmenší problém so zafarbeným nechtov a podobne. 
Ešte by som chcela spomenúť, ak chcete neónové laky nechať čo najlepšie vyniknúť, naneste si ešte pod ne biely lak. Ja som to tiež skúsila pri nasledujúcich ružových odtieňoch, no keďže mám nekvalitný lak od Maybelline, hysterčila som pri jeho lakovaní, takže si teraz dávam za úlohu zaobstarať si nejaký kvalitný a hlavne dobre kryjúci biely lak, máte nejaké tipy? Sem s nimi :)
13 NEON BARBIE
Tieto, nazvem ich mini laky sa lakujú veľmi dobre.V celku rýchlo aj uschnú, plne kryjú v dvoch vrstvách, nebublinkujú a skutočne im nie je čo vytknúť.  Podľa mňa sa dajú medzi sebou pekne skombinovať, dokonca aj vytvárať s nimi rôzne nail arty, to však prenechávam viac zdatnejším :)) Na záver pridám aj super video, ktoré si pre nás pripravila sama značka Dermacol.
Na záver - ako čerešničku na torte Vám chcem ukázať moju srdcovku, a ňou je odtieň 11 NEON FAIRY, ktorý keď som videla ako novinku na webe, okamžite som si pomyslela, že musí byť môj :)) Tu by som rada doplnila, že je to nadlak nie lak, takže je potrebné si dať ako základ nejaký farebný lak, a až potom naň lakovať túto nádheru. Ale ak Vám nevadia presvitajúce špičky, tak kľudne lakujte aj samostatne, to je už na Vás... :)
Zaujal Vás niektorý z týchto odtieňov, alebo už máte doma úplne iného favorita? Prípadne neón na nechtoch vôbec nemusíte?

11 komentárov:

  1. Jsou boží! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja nemám ani jeden a nechýba mi to :) lakov mám pre svoje potreby až až :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. všechny vypadají krásně :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krááásne..na tvojich krásnych nechtoch to vyzera luxusne super..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mne sa veľmi páči tá žltá. :3 A tiež zháňam nejaký dobrý biely (a ešte čierny) lak... neznášam, keď lak pomaly schne, a ešte si ho aj zničím.

    A delenie podľa ročného obdobia tiež neriešim, akurát že na jeseň sa mi naozaj pýtajú také teplejšie odtiene. V zime sa mi páčia také princeznovské ako svetlá ružová, či bledomodrá, podľa mňa človek má hneď krajší zimný deň, keď má niečo farebné na sebe. :) Keď som niekde na nete uvidela neónovo žltý kožuch, hneď som si dala za cieľ, že raz taký musím mať! :D
    Rowena | Feeling Hoppy

    OdpovedaťOdstrániť
  6. mne stačia zatiaľ tie, čo mám doma:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Moc sa mi páči nadlak, ale za mňa vždy so základom.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tie laky s tymi gulickami su krasne!

    Pozyvam na konco letnu SKIN IN BLOSSOM GIVEAWAY, tu: jeej krasna je! pozyvam na giveaway: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/08/koncoletna-skin-in-blossom-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť