2. 9. 2014

Ďalšie odtiene lakov Orly Color Blast v akcii spolu s matným topcoatom!

Dnes pokračujeme ďalšími krásnymi novinkami od ORLY. Vlastnosti a to ako som s nimi spokojná nebudem znova písať, ak Vás to zaujíma, jednoducho si len kliknite SEM, ani pri týchto odtieňoch sa nič nemení, a moja spokojnosť je rovnako vysoká ako aj v predošlom článku!
V prvej koláži máte možnosť vidieť odtieň PINK LUXE SHIMMER, ktorého názov ho perfektne vystihuje. Základom je luxusná ružová farba doplnená chladným modrým shimmerom, takže ako aj minule aj v tomto prípade tu bude pár chameolónov :) Iný s bleskom, iný na priamom slnku a takisto iný v tieni, no stále s chladným modrastým podtónom. Na fotke s bielym pozadím som použila aj matný topcoat :)
Ďalším pánom na holenie je odtieň ULTRA PINK CREME, o ktorom dodnes neviem rozhodnúť, či je ružový alebo fialový, chvíľku mi proste pripadá viac ružovo inokedy zase fialovo :) Tentokrát tu nenájdete žiadny trblietky či shimmer, ale veď už jeho názov hovorí, že je to krémový lak. Na spodných fotkách je znova použitý matný nadlak - vždy a všade mi postačila jediná vrstva. Matný nadlak som mala asi pred dvoma či troma? rokmi od Essence, a ten ryhoval, vynechával lesklé pásiky, takže som ho minula, no ďalšie balenie som si už nekúpila. V tomto však budem rada pokračovať, pretože si vďaka nemu môžem "vytvoriť" nový vzhľad na nechtoch - prosto keď ma po 2-3 dňoch omrzí lesklý náter, pretriem nechty matným nadlakom a mám nové nechty :)
Posledným dnešným kúskom v akcii je odtieň MAGENTA FLIP COLOR, ktorý je ako stvorený na prichádzajúcu, alebo už došlú? jeseň, a do tohto večne upršaného počasia. Takéto odtiene sú moje obľúbené kedykoľvek počas roka. Znova sa v ňom stretávame s veľkou kopou shimmeru, tentokrát však okrem rovnako sfarbených ako je aj odtieň laku, tu nájdeme nemalé množstvo žlto-oranžových, ktoré vynikajú práve na slniečku, respektíve pri jeho západe.
Na týchto lakoch sa mi veľmi páči, že sú v každej situácii iné, a tak sa na ne, ja sama neviem vynadívať, no aj okolie mi ich pochvaľuje. Veľmi ma však mrzí, že sa mi nedajú na fotografie zachytiť v plnej kráse, rovnako tak, ako ich vidím ja svojimi očami :(
všetky nádherné odtiene COLOR BLAST kolekcie
Teraz, bohužiaľ sa mi počas víkendu nechtíky polámali, takže som šla úplne nakrátko :( Ale aspoň to má jednu výhodu, keďže si  nerada lakujem farebnými lakmi také kratučké nechty, budem Vám môcť ukázať v akcii konečne už aj ORLY BB krém :))

Akurát som natrafila aj na výpredajovú akciu ORLY lakov - za polovičné ceny, teda za 5,45€, a zopár kúskov sa nájde iba za 2,50€. Jednotlivé odtiene si môžete pozrieť TU.

Tak dámy, ktorý z týchto troch odtieňov Vás najviac chytil za srdce, a rady by ste si ním tiež nalakovali svoje nechty? Som zvedavá na Vaše názory :))

7 komentárov:

  1. Ten vínový je perfektný!
    Ružový sa mi páči len matný, ale tiež je super! :)
    Nuž čo, vedela by som si z ich ponuky vybrať a reálne sa na nich budem musieť pozrieť, pretože niektoré odtiene sú naozaj nádherné! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jako milovník vínových odstínů můžu říct, že odstín MAGENTA FLIP COLOR je boží! Přesně takový mi v mé sbírce chybí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ten ruzovy sa mi velmi paci.. aj s tou zltou..respektive zltym mobilom..
    vsimla som si, ze si zmenila fond pisma, len pismenka su velmi male a nie je citatelne aj kvoli oblym tvarom a dekorativnosti pisma.. samotne pismo je fajn, len v texte sa mi to zle cita..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Viem, len som nemala čas sa s tým znova pohrať, no už by to malo byť v poriadku :))

      Odstrániť
  4. ten druhý je nej, růžová je růžová.. ach

    http://beautybylucka.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tyjo ty jsou nádherné :) ten matný je krásný

    OdpovedaťOdstrániť
  6. waw, tak to si nádhernú akciu vystihla!!! A ten matný nadlak funguje fakt super

    OdpovedaťOdstrániť