6. 8. 2014

NOVINKA! SALLY HANSEN gélová manikúra v pohodlí domova za 10 minút!

Som si istá, že ste si už v DM drogériách všimli túto horúcu novinku, no ak si neviete predstaviť, resp. sa bojíte toho, že by ste to Vy určite nezvládli, pozrieme sa spolu na celý postup. Hneď na začiatok Vám napíšem, že mne celý tento proces trvá tak max. 15 minút - ak si aj pred samotnou manikúrou ešte pilníkujem nechty.
SALLY HANSEN štartovací kit/balíček obsahuje: 6 watt-ovú LED lampu s automatickým časovačom, podkladový gélový lak(4ml), farebný gélový lak(7ml), vrchný gélový lak(4ml), 10 čistiacich alkoholových obrúskov, odlakovač gélových lakov(60ml), drievko na nechtovú kožtičku a pilník. Toto množstvo vystačí pre 10 manikúr, a každá jedna vydrží min. 2 týždne! Táto sada je dostupná vždy iba s jedným odtieňom farebného laku a to WINE NOT, čo je podľa mňa krásny bordový lak, i keď viem, že sa nájde aj pár takých, ktoré naopak takéto odtiene v obľube nemajú... Ak by sa Vám teda nepáčil, môžete si dokúpiť niektorý z ďalších 11 odtieňov, teda spolu je v ponuke 12 odtieňov, ktoré verím, že sa neskôr rozrastú na väčší počet.
Hlavným dôvodom, ktorý mi na tejto sade imponuje je to, že takáto manikúra neničí nechty tak, ako keď si robíte/dáte robiť niekomu inému klasické gélové nechty. Boli časy, kedy som to párkrát skúsila aj ja. A ako viete, svoje nechty mám beztak samé o sebe dosť krehké a jemné, tak si viete predstaviť, aké boli oslabené po "geláčoch". Tie som nemala možno už aj 4 roky, kedy som sa definitívne rozhodla, že mi to nestojí za to, a tak som sa veľmi potešila takejto alternatíve.
Je tu však aj možnosť, keď si nezvyknete nechty často lakovať farebnými lakmi, že použijete iba spodný a vrchný gélový lak, a tým pádom budete mať nechty stále prirodzené no s odolným a lesklým povrchom. Cena štartovacej sady Salon GelPolish je 119€, a ak sa Vám minú ktorékoľvek produkty z nej - okrem lampy, pilníku a drievka, si ich môžete dokúpiť. Podkladovú vrstvu, vrchný lak a farebnú vrstvu za 11,99€/každý, alkoholové obrúsky a odlakovač za 5,99€/každý. Základné informácie by sme mali, tak sa môžeme rovno vrhnúť na samotný postup.
Ako prvé si teda nechty spilníkujeme do požadovaného tvaru a dĺžky. Následne si zatlačíme kožtičku, prípadne ju potom môžeme aj orezať orezávačom na to určeným. Pokračujeme tým, že si zdrsníme povrch nechtov priloženou "leštičkou" či už ružovou alebo šedou stranou, približne tak ako vidíte na fotke nižšie :)
A prejdeme po nechtoch čistiacim alkoholovým obrúskom, ktorý nechty dezinfikuje - to uvidíte znova na ďalšej fotografii, resp. nechty sú už vyčistené. Tento krok slúži v podstate na to, aby lepšie priľnuli vrstvy gélov k nechtom. Niekde som však čítala, že niekto tento krok vynechal a nechty držali rovnako dobre, takže je len na Vás, pre ktorú možnosť sa rozhodnete.
Ešte by som rada dodala - možno to spočiatku bude vyzerať náročne, tiež mi prvýkrát nebolo všetko jedno, no sama som sa presvedčila, že to ide fakt rýchlo. Veď keď si to tak vezmete, teda neviem ako Vy, no ja si bežne lakujem nechty tak, že si dávam najskôr podkad, naň 2 farebné vrstvy a potom ešte nadlak. V tomto prípade však nemusím čakať ani sekundu, kým všetky tieto vrstvy uschnú, no môžem okamžite fungovať a manipulovať s nechtami! Tak a teraz si už môžeme naniesť podkladovú vrstvu s čiernym vrchnáčikom, na ktorom je aj číslo 1, čo zjednodušuje orientáciu medzi lakmi :)
Laky stačí nanášať v úplne tenučkej vrstve, ale pozor aby ste sa nedotkli okolitej kožtičky. Ak sa tak stane, môžete to odstrániť pomocou drievka, inak by to v lampe stvrdlo, a tak by sa Vám mohla celá manikúra zlúpiť oveľa skôr! Postupne ako píšem, mi napadajú stále nové a nové informácie, takže pokračujem v ďalšej :)) Neodporúča sa s lakmi manipulovať na priamom slnku - i pre to sú v čiernych baleniach, pretože by mohli veľmi zhustnúť a tým pádom by sa znehodnotili.
Po nanesení podkladovej vrstvy si vložíme prsty do lampy, ktorá vždy svieti iba 30 sekúnd a potom sa sama vypne. Pomaličky prechádzame k laku s číslom 2, čo je farebný lak, ktorý nanášame v 2 vrstvách, no po každej vrstve ruku znova vkladáme do lampy. Na si nechty lakujem v tomto prípade tak, že najskôr lakujem jednu ruku, ale bez palca, potom druhý tiež bez palca, a až nakoniec palce, aby ste sa nečudovali prečo mám na nasledujúcich fotkách nenalakovaný palec :)
jedna vrstva
dve vrstvy
Po nanesení druhej vrstvy farebného laku, lakujeme lak s číslom 3, čo je vrchný lak, ktorý rovnako dáme vytvrdiť do lampy. Celkovo toto tvrdenie s každým lakom trvá 2 minútky :) Keď už máme hotových všetkých 10 nechtov, znova vytiahneme čistiaci obrúsok, ktorý sme si predtým vložili späť do obalu a uzatvorili, a prejdeme nim všetky nechty. Na obrúsok sa nachytá takzvaný "výpotok".
Bohužiaľ totožný odtieň so skutočnosťou sa mi na fotky nepodaril zachytiť, pretože si myslím, že reálne je lak ešte krajší ako na fotkách. V tieni je to "skromný elegán" no na slniečku ukazuje kopu shimmeru, ktorý v sebe skrýva a to ho robí ešte dokonalejším :) Doteraz ste ho mali možnosť vidieť v tieni, resp. fotený bez blesku, tak sa spolu pozrieme, čo v sebe skrýva, keď sa objaví slniečko, alebo si pomôžeme bleskom :))
Tesne po vytiahnutí z lampy. Kožtičku som si orezávala tesne pred robením manikúry, a nie je dokonalá, preto ešte na záver použijem olejček, o ktorom neskôr bude aj samostatná recenzia. V ponuke je však mnoho rôznych prípravkov určených priamo na kožtičku, takže je z čoho vyberať!
Ako prvotnú som však skúšala inú kombináciu lakov, ktorá, musíte aj Vy uznať má rovnako čosi do seba, a sama sa neviem rozhodnúť, ktorý lak je krajší :)) V zálohe mám však ešte jeden, takže keď ho budem aktuálne nosiť na nechtoch, určite sem uploadnem fotky! Tu sa však už pozeráte na kombináciu odtieň 210 Back To The Fuchsia a 120 Sheer Ecstasy plus 185 Karat Cake, ktorý je DOKONALÝ!!!
Bohužiaľ som bola natoľko zvedavá, ako nechty pôjdu dolu, že som ich zabudla predtým cvaknúť. No tieto bordové už určite po 2 týždňoch odfotím. Inak mne nechty rastú veľmi pomaly, takže verím, že by som ich kľudne mohla mať aj dlhšie, a odrasty by neboli až také viditeľné...
Ako tak pozerám budem musieť potom už spraviť nový článok, lebo tento je už fakt dosť dlhý :) Takže v tom si potom nájdete aj ten tretí odtieň, ktorý mám, plus tiež aj rozdiel po 2 týždňoch. Ja som s tou domácou manikúrou nadmieru spokojná, no Vy mi povedzte ako sa Vám pozdáva, páčia sa Vám odtiene lakov, resp. nechty ako také? :)) Budem čakať na Vašu odozvu v podobe komentárov, a ak máte akékoľvek otázky, neváhajte sa ma spýtať, rada odpoviem!
UPLOAD - foto po 2 týždňoch:

24 komentárov:

  1. ten vínový je nádherný. len ja som nešikovná, asi by som predsa len nakoniec zašla do salóna

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vies si nalakovat nechty? V tomto nie je ziadny rozdiel! Ziadne tahanie gelu ako pri klasickych gelovkach... Nie je sa coho bat

    OdpovedaťOdstrániť
  3. práve dneska som na to pozerala v Dm-ke, som zvedavá, akej farby je tretí odtieň:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. skoda, ze neprilozili k sade nejaky neutralny lak...aj ked mne sa tento bordovy paci, ale 3 tyzdne by som ho stale nechcela nosit :-) mne sa tato novinka paci v tom, ze to speni nechty a zena sa o ne nemusi stale starat teda asi kazde 3-4 dni....ale na druhej strane by ma nebavil mat ten isty lak 2-3 tyzdne.. mam rada zmenu a ladim si nechty vacsinou k obleceniu :-) ked je k tomu odlakovac, da sa to aj po tyzdni dat dole a spravit si ine? :-)

    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je len vec vkusu, niekomu sa zase nemusia páčiť NUDE laky... :) pravdaže, nechty sa dajú dať dolu trebárs aj na druhý deň, potom v tom už ale nevidím význam, keďže ide práve o to, aby žena nemusela 2 týždne nič riešiť...

      Odstrániť
  5. Musím uznať, že je to naozaj krásne, ten vínový lak je perfektný!
    Tuším si chvíľku počkám a napíšem Ježiškovi :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Uz jsem o tom celkem dost cetla a vsichni chvalili :) asi to vyzkousim

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Veľmi pekne napísaný článok. Pred časom som si nechávala robievať gelové nechty. Momentálne sú moje nechty tak zničené, že neviem čo s nimi. Táto novinka by mohla byť mojou záchranou :)

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ako sa poznám, zrejme si po čase takúto vecičku zaobstarám, ale nie pre mňa, skôr pre iných. Ja by som tri, či dva týždne s jedným lakom nevydržala. Ani týždeň. Nechty si lakujem aspoň dvakrát do týždňa, lebo ma to baví, mám rada zmenu a mám kopu lakov :D No možno ako mamička by som to uvítala...

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahoj, krasne nechtiky :) tuto sadu mam aj ja a neviem si ju vynachvalit. Chcem sa ale opytat, na predposlednej fotke mas pouzity odtien 210 zmiesany so 120? Ak ano ktory si pouzila ako prvy?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, veľmi pekne ďakujem za pochvalu :) Zároveň som tiež rada, že si so sadou spokojná... 210 je ten ružový odtieň, 120 je taký nude ten mám len na prstenníku, a naň išiel ten krásny trblič :)

      Odstrániť
  10. môžem sa opýtať na cenu celého toho? a dajú sa dokupovať jednotlivé produkty? acetón, tie alkoholové obrúsky? :) Dakujeeem

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Cena je 120€ a vsetko sa da potom dokupit samostatne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Chcela by som sa opýtať ktorá sada je lepšia SALLY HANSEN gélová manikúra alebo ORLY domáca gélová manikúra STARTER KIT .Je možné použiť gel lak aj inej značky ako sally hansen

    OdpovedaťOdstrániť
  13. a ako je to s kupou nahradnych ziaroviek do lampy? mate s tym skusenosti? vraj toto je najväcsi problem, zohnat ziarovky take, aby pasovali do danej lampy... inak sa moze lampa akurat zahodit.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak toto netuším... žiarovky by mali mať v tomto prípade, ak sa nemýlim svietivosť 1000hodín, čo si osobne myslím, že je dosť. Ale sama som zvedavá, ako to budem potom riešiť :)

      Odstrániť
  14. Děkuji moc za článek. Moc mi pomohl.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Dakujem za tento clanok,pomohol mi pri rozhodovani. Gelova manikura je super, bohuzial u nas velmi predrazena. Zohnala som ju v Australii za takmer stvrtinovu cenu

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Přesně tohle mě v DM nedávno šíleně zaujalo a teď přemýšlím, že budu investovat nebo zaúkoluji Ježíška :D

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ako potom odstranim ten gél či spilnikovat pilnikom?dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Môžem použiť namiesto LED lampy UV lampu pri gél lakoch Sally Hansen?

    OdpovedaťOdstrániť