27. 8. 2014

NIVEA prípravky určené na opaľovanie

Vonku to teda ani len náhodou ako leto nevyzerá, no ja stále nehádžem flintu do žita a verím, že si ešte aspoň ten týždeň-dva užijeme poriadneho slniečka.

Niektoré sa však môžete práve chystať na dovolenku pri mori, a tak Vám dnes pripájam zopár tipov, čo si zbaliť do kozmetickej taštičky na ochranu pred slniečkom.

V hlavnej úlohe sa teda predvedie zo slnečnej rady SUN neviditeľný chladivý sprej Protect&Refresh s OF20 a ľahké ošetrujúce mlieko s OF30.

Celá recenzia dostupná TU.

3 komentáre:

  1. Pěkná recenze, opalovací krémy Nivea jsou moje stálice, ale letos jsem zvolila značku Sun Ozone, privátní značku z drogérie Rossmann.

    Maru UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
  2. toto leto som ani skoro nevyvetrala opaľovacie krémy :/ jeden som si kúpila, kokosový od Balea a 3x som sa ním asi len natrela :/ keby sa mali opaľovacie krémy používať len jednu sezónu, tak ho môžem aj zahodiť ( nezahodím :) )

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekná recenzia. Ja vzhľadom na to že mám dve malé deti a začala som ešte aj pracovať som sa vôbec neopaľovala takže mne to istila pena od Avonu. Každý sa ma pýta kedy som sa stíhla opáliť lebo som ako černoška.

    PLS FOLLOW ME:
    http://luxurylip.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť