19. 8. 2014

Najlepší telový peeling aký som kedy mala!

Recenzie na telové peelingy sa tu na blogu často nevyskytujú, pretože som ich, priznávam, zatiaľ možno ani nie viac ako 5, nevyskúšala. Naposledy však ten od Bioreline na mne nezanechal žiadny dojem, respektíve už počas používania som vedela, že po ňom viac nesiahnem, a toho sa doteraz držím! Odvtedy však prešlo kopu času, a úspešného testovania nového peelingu od značky Kawar, ktorá mi bola doposiaľ neznáma. 
Ako vždy, aj teraz začnem balením a dodám, že telový peeling bol ešte zabalený v škatuľke, no čo sa mi páčilo najviac, samotný otvor peelingu bol chránený takým tým strieborným "dzindíkom" :D takže máte istotu, že je produkt nepoužitý! Ďalším plus je, že napriek tomu, že mám peeling položený na vani, teda stále naň strieka voda počas sprchovania, písmenka nemiznú a všetko je na svojom mieste. 
Otvor sa nachádza na spodnej strane produktu, takže peeling je hneď pripravený k aplikácii a nie je potrebné balením trepať hore-dole... Tak ešte spomeniem farbu balenia, ktorá ma zaujala na prvý pohľad, pretože mi pripomína satén, a aj vďaka tomu balenie pôsobí veľmi elegantne! To by myslím stačilo, môžeme prejsť k pocitom z používania. 
Pri peelingoch na tvár som si už zvykla, že sa dosť ťažko dostávajú z tuby, no v tomto prípade som nepostrehla žiadny problém napriek tomu, že je peeling hutnejšej konzistencie. Veľmi sa mi na ňom, samozrejme okrem účinkov, páči jeho vôňa, ktorá je dosť intenzívna a s dobrou výdržou! Peeling je dokonca určený aj na tvár, no ako viete, na to moje nešťastné akné, som ho radšej neskúšala. Ale aj tak telo bolo hlavným testovacím objektom, ktorému som ho chcela podrobiť.
Moja, tuším predposledná recenzia bola na balzam na vlasy, v ktorej som si trošku pofrflala, že mi ten objem nesedí a jednoducho balzamy na vlasy míňam neskutočne dlho, pretože z neho stačí približne veľkosť hrášku, no dobre o čosi viac. Peelingy by som však naopak prijala v pokojne objemnejšom balení, kľudne aj keby mali liter! :))) Peeling si robím raz za týždeň, no rada si ho doprajem v poriadnom množstve, aby som nevynechala ani len jeden jediný kúsok!
Obsahuje zrnká piesku so soľou s minerálmi z Mŕtveho mora, ktoré odstraňujú nečistoty, mastnotu a odumreté bunky. Pokožku dokonale "obrúsia" a zregenerujú a vďaka tomu je hladšia a jemnejšia. Pomáha však odstranovať i celulitídu, ktorá mňa osobne zatiaľ do stresu neprivádza napriek tomu, že ju mám :D Nejako to proste neriešim... Ak by ste však Vy chceli proti nej bojovať s týmto peelingom, je potrebné masáž opakovať denne, zatiaľ čo pri klasickom použití, stačí aplikovať jedenkrát za týždeň. 
Pokožka je po vypeelingovaní krásne, až neskutočne hebká, jemná, prevoňaná a pripravená na ďalšiu starostlivosť v podobe telového mliečka. Za mňa jednoznačne najlepší aký som doteraz mala! 
Ak by ste si ho chceli objednať tiež, nájdete ho na www.maxcare.sk, prípadne ak máte nejaký iný skvelý tip na peeling, určite mi dajte vedieť, ktorý stojí za vyskúšanie :))

1 komentár:

  1. ja momentálne namiesto peelingu používam sisalovú rukavicu, mám aj lufovu rukavicu, ale tú používam sporadickejšie:)

    OdpovedaťOdstrániť