18. 8. 2014

Moje leto s BIODERMA Atoderm balzamom na pery

Rovnako ako aj v zime, aj v lete je podľa mňa dôležité dopriať nejakú tú starostlivosť perám, a mne v tom aktuálne pomáha tento balzam, o ktorom, a mnohom inom si všetko podstatné môžete nájsť na www.bioderma.com. Tento produkt, spolu s jeho kolegom v tuhšej forme sú nenahraditeľnými pomocníkmi, a už niekoľký rok po nich pravidelne siaham - na istotu. Dokonale obnoví na perách popraskanú pokožku, zvlhčuje ju, vyživuje a zjemňuje.
Balenie je praktické a hlavne hygienické(15ml) - nemám rada, keď do balzamu musím siahať prstami! V tomto prípade si len trošku stlačím tubu, a množstvo, ktoré vyjde na aplikátor jednoducho vložím medzi pery a pretriem ich. Konzistencia je veľmi príjemná, dlho na perách vydrží, no možno jediné či mi na ňom chýba je vôňa - hlavne keď viem, ako nádherne vonia jeho mladší brat :))
A aký je Váš najobľúbenejší balzam na pery? Máte iného favorita? Budem rada, keď sa podelíte o Vaše tipy :)
Tento článok bol vytvorený pre web www.Blogerky.cz.

9 komentárov:

  1. Ja úplne milujem Labello Lip Butter, za mňa najlepší balzam aký som kedy vyskúšala. Tento som chcela tiež, ale príde mi dosť drahý. :D :)

    Sweet Letty

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja mam rada skor balzamy čo voňaju aspoň viem že som ho použila hehe ale inak od biodermy sa mi vždy pozdaval ten v tičinke no ale uvidim čo čas da teraz mam zasob a zasob:))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mám tiež ten od biodermy ale taký v tubičke a je SKVELÝ ! :) a o dosť lacnejší ako tento :) hoci teraz som si objednala EOS tak uvidíme :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Balzam som od Biodermy ešte neskúšala, tak týmto by som mohla urobiť premiéru, vyzerá dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc výborný článek s produktem :) Na mém blogu probíhá *GIVEAWAY* o bělící pásky na zuby od CREST, přijď se podívat a zasoutěžit!♥ Budu moc ráda, když se přidáš :) Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja by som si rada znovu kúpila Crazy rumors, s ktorými som bola nanajvýš spokojná, len škoda, že ich moc e-shopov ani neponúka...:/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. No, to máš pravdu, že tá vôňa mu chýba...ale zas aspoň nevytečie ako jeho menší brat:))) Dva som už tak roztopila v aute:D Takže to beriem, že toto je praktickejšie, aj keď ho tyčinky investujem stále opakovane, lebo sa jej neviem vzdať:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Na pery tiež siaham po produktoch z lekárne, môj miláčik je Cold Creme od Avene alebo Cicaplast od La Roche-Posay, ale viac používam ten Cold Creme, či už vo forme balzamu alebo v klasickej tyčinkovej forme. Také Labello je pre mňa dosť vysušujúce, nejako sa mi neustále sušia pery a nechápem prečo, ale Cold Creme na to pomáha.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť