26. 8. 2014

Moja ďalšia láska Yankee Candle Orange Splash z letnej kolekcie

Pred pár mesiacmi som tu už jednu sviečku od YANKEE CANDLE recenzovala, dnes to však bude jedna z aktuálnej letnej kolekcie 2014! Ak si chcete pozrieť históriu značky, jednoducho sa len prekliknite na moju predošlú recenziu TU.
 
Tohtoročnú letnú kolekciu tvorí spolu 5 vôní a ďalšími teda sú - Black Plum Blossom, Sweet Apple, Margarita Time a Citrus Tango. Už len podľa názvov usudzujem, že všetky do jednej musia mať krásnu a neodolateľnú vôňu. Myslíte si to isté?

Celú recenziu spolu s fotkami si môžete pozrieť jedným kliknutím SEM.

4 komentáre:

  1. tak tu ti závidím :) u nás je strašně malý výběr Yankee Candle :((

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zkus se mrknout do OBI, tam jich měli naposledy celkem dost.. Já si tam kupuji pouze vosky do aroma lampy a ten je asi za 40.-Kč.. Já mám maličkou lampičku, takže tam vždycky kousek ulomím (celý by se mi tam nevešel). Baleníčko mi vydrží asi rok a vůně je vážně krásná a intenzivní :-)

      Hezký večer,
      skills-of-art.blogspot.com

      Odstrániť
  2. Mám s nimi zkušenosti a jen ty dobré. Ráda si ale kupuji jen vosk do aroma lampy. Je o dost levnější a teďka jsem spotřebovala úžasný třešňový asi po roce .. :-)

    Hezký večer,
    skills-of-art.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Po YC taky toužím - hrozně mě láká Christmas Eve a Christmas Memories ( jsem prostě blázen do Vánoc :P )

    OdpovedaťOdstrániť