16. 8. 2014

L´oréal Paris Elseve Full Repair 5 regeneračný balzam na vlasy

Aj Vám vydržia balzamy, kondicionéry a masky neskutočne dlhú dobu či len mne? Vždy sa čudujem, že sa vyrábajú v takýchto objemoch, pričom väčšinou mám z rovnakej rady aj šampón aj balzam, z čoho šampón mám už dávno minutý a balzam stále nie... A konkrétne tento je niečo extra, pretože má až 400ml, ten vydrží snáď do ďalších Vianoc :D Ale k veci...
L´oréal Paris Elseve Full Repair 5(odolnosť, sila, vitalita, hebkosť na dotyk, lesk) balzam na poškodené vlasy poskytuje starostlivosť pre kompletnú obnovu poškodených vlasov. Keďže mám teraz vlasy čerstvo ostrihané, poškodené nie sú, no sú spľasnuté bez objemu a bez života, takže nejaká tá vzpruha im padne viac ako vhod. Bohužiaľ pridanie na objeme som nepostrehla, no vlasy sú pekné vyhladené, a rozdiel vidím hlavne vtedy keď ho nepoužijem, vtedy sú také akoby strapaté, alebo ako by som to povedala, rozlietané?
Aktívnymi látkami v zložení sú Pro-kératine, ktorý obnovuje vlasové vlákno a posilňuje jeho štruktúru a Céramide, ktorý zaceluje a vyhladzuje povrch vlasov. Teraz ma v podstate ani kvalita vlasov ako taká netrápi, horšie to však je so samotným vypadávaním vlasov, a mastením korienkov. No priznám sa Vám, že okrem šampónu veľmi takéto produkty na starostlivosť po umytí už nepoužívam, možno tak max. raz za týždeň, niekedy aj dva. Nepoviem Vám teda, či naozaj pomáha, skôr je to len taký tip, ak potrebujete oživiť vlasy, a rady používate podobné vymoženosti ako je aj tento balzam. Teraz ho tužím aj v TV reklamujú, no radšej najskôr odporúčam to menšie 200ml balenie, keby Vám náhodou nevyhovoval, aby ste neľutovali vyhodené peniažky...
Používate balzamy, kondicionéry a masky na vlasy, alebo ste rovnako lenivé ako aj ja? :))

3 komentáre:

  1. Používam a u mňa je to skôr opačne...kondicioner prázdny :D a momentalne u mňa top oranžový garnier fructis :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj,máš krásny blog,už ťa sledujem dlhšie a bola by som veľmi rada keby si ma tiež podporila sledovaním ♥ http://eeverywomen.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Používanie masiek zvykne byť otrava, hlavne keď sa používajú po umytí šampónom na mokré vlasy a pôsobia 3 minúty :) to čakanie je hrozné :( ja momentálne používam žltý garnier fructis :P môžem sa opýtať koľko stojí tento kondicionér? :O

    OdpovedaťOdstrániť