9. 8. 2014

Ďalšie letné novinky z DM-ky

Ani sa mi veriť nechce, že polovica leta je za nami :( Ten čas neskutočne beží, a možno aj rovnako rýchlo sa z regálov pominú tieto skvelé novinky, preto nezaháľajte a beže si ich kúpiť, ak po niečom takomto túžite :) Lebo práve dve z nich sú limitovanými edíciami... 
Začala by som Balea jemným tekutým mydlom "Sladký flirt" s príjemnou vôňou dule a divej ruže. Už som Vám spomínala, že som posadnutá umývaním rúk a mydlá teda míňam ako na bežiacom páse? Aj toto mi vydržalo max. dva týždne a bolo po ňom :) Ale bolo to príjemné používanie, to sa musí nechať! 
Mydlo ruky jemne čistí a ošetruje a zachováva prirodzenú rovnováhu hydratáciu pokožky. Mydlo má neutrálne pH a je dermatologicky testované. Obal má skutočne krásny farebný a letný. Ten aj po minutí zdobí kúpeľňu, a teraz si ho napĺňam náhradnými náplňami tekutých mydiel. Voňalo veľmi pekne, no ja osobne mám radšej intenzívnejšie vône. Ruky však umyje poriadne, a čo je hlavné nevysušuje ich ako poniektoré iné... Kúpiť sa dá iba za 1,39€/300ml, čo je fakt super cena, však?
Ďalším, predpokladám, že stálym produktom v sortimente sú Ebelin peelingové tampóny, ktoré som bohužiaľ nemohla otestovať na to, na čo sú určené, nakoľko je aj vzadu na obale uvedené, že nie sú vhodné na pleť s akné - teda aj pre podráždenú pokožku. Verím, však, že pre tie, ktoré máte bezproblémovú pleť musia byť veľmi dobré. Ja som si nimi teda odličovala očný make-up, prípadne tou hladkou stranou som si odličovala micelárnou vodou aj pleť - na tú drsnejšiu stranu som sa ale neodvážila.
Tampóny sú zo 100percentnej bavlny, bez obsahu vonných látok a sú bielené bez použitia chlóru. V balení je 35ks/1,59€, a v podstate sú dosť veľké, oproti tým čo si bežne kupujem na odličovanie očného make-upu, takže jeden mi v pohode postačil na odlíčenie oboch očí.
Idem pekne po poriadku a teda po dokonalom odlíčení a umytí rúk prichádza rad na starostlivosť o ruky, v ktorej mi posledné týždne pomáha Balea krém na ruky s vôňou maliny a citrónovej trávy. Táto vôňa v porovnaní s mydlom je už podľa mojich predstáv, pretože je výraznejšia a najviac z nej cítim maliny, ktoré milujem! Či už vo forme ovocia, ale rovnako aj takto v kozmetike. Krém obsahuje panthenol, ktorý pokožku vyživuje a regeneruje. Čo mi na ňom imponuje je to, že sa v podstate okamžite vstrebáva, a tak nemám na rukách mastný pocit. Ruky zanecháva hebké a prevoňané a behom dňa mi bohate vystačuje, keďže si ruky často umývam, no na noc si rada doprajem niečo mastnejšie a výživnejšie.
Máte niektorý z týchto produktov alebo sa ho len chystáte zakúpiť si?

5 komentárov:

  1. Moc se mi líbí ten obal toho mýdla :)
    Z těchto produktů nemám žádný, ale jejich mýdla krásně voní :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já si vůbec novinek v dm nevšimla. Vypadají krásně, balea má vždycky strašně lákavé už jenom ty obaly :D
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vieš narobiť chute.mydlo kupujem balea olivové,ale vyskúšame asi aj toto.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. asi si žádný nekoupím, všeho mám dost, ale vypadá to moc hezky :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. vyzkoušela jsem snad všechny balea sprcháče :) za tu cenu jsem vždy spokojená :) ...a super si ma nalákala na ty tampónky :)

    OdpovedaťOdstrániť