13. 8. 2014

COLOR BLAST nová kolekcia lakov ORLY

fotené na 4. deň!
Sú tomu asi tri roky dozadu, čo som mala jeden ORLY lak, bol to taký mliečny lak, vhodný aj na francúzsku manikúru, ak si dobre pamätám. Vôbec som s ním však nebola spokojná, ale to som asi celkovo s takými mliečnymi lakmi - hlavne kvôli krytiu, no v tomto prípade sa k tomu pridala aj výdrž, ktorá teda neustála ani jeden jediný deň.
fotené ihneď po nalakovaní, rovnako aj ďalšie 2 fotky nižšie
Odvtedy som teda o túto značku stratila záujem, až nedávno, keď sa na trhu objavila nová kolekcia Color Blast, ktorá ma presvedčila, že značka prešla nielen zmenami obalov - samozrejme k lepšiemu, pretože teraz laky pôsobia trendy a štýlovo, ale aj kvalitovo už teraz môžeme hovoriť o niečom úplne inom ako to bolo pred rokmi, ale zase je pravda, že nemôžem súdiť podľa jedného otestovaného laku...
Dnes tu budete mať možnosť vidieť fotky dvoch nádherných odtieňov, ružový PEARLY PINK NEON a modrý BRIGHT BLUE NEON. Viete, že ja modré laky veľmi neobľubujem, no po nalakovaní tohto krásavca som sama usúdila, že má niečo do seba, a nie je vôbec tuctový! Ružový som zhodnotila ako najkrajší ružový lak, ktorý som doposiaľ mala a mám. Škoda len, že fotky nedokážu vždy zachytiť všetko to pekné, čo vidím ja svojimi očami.
Ako som vyššie spomenula, balenie týchto noviniek sa mi veľmi páči, rovnako aj odtiene. Okrúhla fľaštička doplnená čiernym gumovým uzáverom, s ktorým sa perfektne manipuluje, pretože sa medzi prstami nešmýka... Oficiálna výdrž bola pre mňa jednou veľkou neznámou, keďže som informáciu, aká je asi výdrž, nikde nenašla. O to viac som však bola milo prekvapená - veď samy vidíte, ako vyzeral lak na 4. deň, neverila som vlastným očiam.
nechty fotené ôsmy deň od nalakovania!
Tento ružový odtieň má v sebe fialovo-modrý shimmer, a tak sa na slnku mení na celkom iného fešáka ako v tieni. Mne sa páči v oboch "verziách". Zatiaľ som stihla otestovať iba tieto dva odtiene, no oba sa mi lakovali veľmi ľahko, a čo ma prekvapilo bola hlavne rýchlosť schnutia. Štetček je úplne klasický a obyčajný, takže som si nepotrebovala zvykať na nič nové, a veselo som sa mohla vyžívať v lakovaní. Dodám však, že za tú výbornú výdrž asi môžem poďakovať podkladu a aj nadlaku, ktoré som použila, rovnako značka Orly, no o tých si napíšeme nabudúce :)
Aby ste si však nemysleli, že sedím doma so založenými rukami a práve preto mi toľko vydržal - nechty zaťažujem, či už doma - umývanie podlahy, riadu, hodiny strávené v záhrade, rovnako aj v práci, jednoducho ruky mám stále v pohybe a namáham si ich, čiže sú podrobenú správnemu testovaniu :)
Modrý, takisto ako aj ružový v sebe skrýva shimmer, tentokrát o niekoľko odtieňov tmavší modrý ako je samotný lak, čo mu tiež dodáva iný rozmer v tieni a na slnku. Laky všeobecne vždy nanášam v 2 tenších vrstvách, a to isté odporúčam aj Vám, jednak dosiahnete dokonalé krytie, a predĺžite si samotnú výdrž laku na nechtoch. Niekedy čítam názory, kde sa sťažujete, že daný lak Vám nevydrží ani deň, skúste si v tom prípade zaobstarať - najlepšie od rovnakej značky podklad a nadlak, ak ich tá značka nevyrába siahnite po akomkoľvek inom, a som si istá, že výsledok sa dostaví, a budete spokojné!
Tento modrý lak sa mi páči hlavne, keď naň svieti slniečko, a vidno aj ten shimmer, a tie, ako iste viete, ja mám v obľube!  :) Každý z týchto noviniek má po 11ml, a cena jedného je 9,50€. Dostať ich kúpiť v DM drogérii, takže si môžete uplatniť aj zľavy a vyjde Vás to na menej. Kolekcia má spolu až 72 rôznych odtieňov, z ktorých ma najviac oslovili hlavne tie glitrové, to je proste moja slabosť! :))
 Tak čo fešandy, páčia sa Vám títo krásavci? Používate tiež laky značky ORLY? Kľudne sa pochváľte nejakým konkrétnym odtieňom, ktorý stojí za vyskúšanie! :)

11 komentárov:

  1. Ou ten modrý vypadá tak božsky! :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Naozaj krásne odtiene, ani sa neviem rozhodnúť, ktorý sa mi páči viac :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odpovede
    1. Keď si vezmeš aké sú veľké, tak si myslím, že vôbec nie sú drahé. Navyše, aspoň ja osobne mám radšej jeden kvalitný lak ako tri také, čo sa mi už na druhý deň, v horšom prípade ešte v deň nalakovania šúpu...

      Odstrániť
  4. Líbí se mi ten modrý! máš moc krásné nehty!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja okolo nich v DM-ke vždy krúžim, lebo tie farby sú nádherné, doma mám len jeden, ktorý som si kúpila už asi pred rokom-dvoma, v jednej predajni..ale používam ho zriedka..:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak už nekrúž ako sokol a nejaký si aj ulov :)

      Odstrániť
  6. Ta růžová je kouzelná barvička! Ta by se mi doma rozhodně hodila :)

    OdpovedaťOdstrániť