5. 8. 2014

Augustové aktuality

Ahojte krásavice, pochváľte sa mi, ako sa máte, čo robíte, pracujete, oddychujete, dovolenkujete...? :) Ja mám takto na ráno pre Vás iba zopár informácií, ako napr. to, že počas augusta si môžete prísť do DM drogérií spraviť gél-lakovú manikúru lakmi od značky ORLY. Ak to niektorá z Vás vyskúšate, budem rada, keď mi potom napíšte ako ste spokojné, prípadne prihodíte fotku manikúry :))
Rovnako by som rada dala do pozornosti novú fanpage značky DERMACOL, ktorej môžete dať svoj LIKE TU, a určite Vám neuniknú žiadne nové informácie vo svete kozmetiky! 
To je odomňa zatiaľ všetko, no možno ešte dnes v priebehu dňa si tu nájdete nejakú tú recenziu, zatiaľ ešte neviem čoho presne... :)

2 komentáre:

  1. u nás je zatím počasí na nic, jinak si užívám volna, co to jde :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja sa mám fáájn skončil mi mesiac praxe a teraz si konečne užívam voľno :) venujem sa sebe konečne a relaxujem :) díky za info !

    OdpovedaťOdstrániť