12. 7. 2014

Tlačová konferencia SALLY HANSEN

Ahojte kočky, utorok som strávila skvelý čas v Kempinski hoteli na predstavení horúcej novinky Sally Hansen. Recenziu tu uvidíte neskôr, nakoľko ešte stále testujem, no aspoň prostredníctvom fotiek Vám priblížim, ako sme sa tam mali super :) 
Novinka to je skutočne veľká, a veľmi sa z nej teším! Ide o sadu, s ktorou si budete môcť v pohodlí domova vytvoriť krásne gélové nechty. Mňa táto myšlienka zaujala, nakoľko gélové nechty ako také mi nevyhovovali, síce boli krásne, no neuveriteľne mi ničili moje vlastné nechty, takže som si povedala dosť, a už nejaký ten rok si lakujem len svoje nechty. 
Štartovacia sada sa možno niekomu bude zdať drahšia - 119€, no keď si to tak vezmete, ten čas, ktorý trávite u svojej nechtovej manikérky, plus peniaze, ktoré u nej vždy necháte môžete nahradiť niečím príjemnejším v domácom pohodlí, v teplákoch, pri nejako dobrom filme.
Takáto sada by mala vystačiť na 10 použití, to však asi záleží aj od veľkosti nechtov, takže Vám potom ešte presne poviem, na koľkokrát mi vystačila. Plus každá takáto manikúra vydrží 2 týždne! To zatiaľ tiež nemám kompletne odskúšané, keďže v utorok to bude presne týždeň, no dnes je sobota a nechty sú rovnako krásne ako tesne po nalakovaní.
Zaujímavosťou je, že sme 1. na európskom trhu, ktorý majú túto sadu po Ameriky a Austrálii :) V ponuke bude od augusta spolu 12 odtieňov, ktoré musím uznať, že sú jeden krajší od druhého! Po samotnej prezentácii sme si mohli dať spraviť gélové nechty manikérke, alebo to skúsiť samy. Ja som sa do toho teda pustila sama, a ako som si pôvodne myslela, že to je dosť zložité, tak to nebola vôbec žiadna veda, ale tomu sa budeme venovať inokedy! Nechty som mala hotové približne behom 15-minút - zabudli sme to odstopovať, a boli okamžite suché, takže som už nemusela čakať ani sekundu a fungovať ďalej!
Ak Vás zaujíma niečo bližšie kľudne sa ma pýtajte v komentároch, rada na všetko odpoviem! Toto sú teda odomňa také základné informácie, a neskôr bude podrobnejšia recenzia, keď som aj ja dostala jednu sadu domov ako darček, za čo ešte raz veľmi pekne ďakujem a aj za krásne chvíle strávené s Boženkou a Dáškou a samozrejme aj ostatnými! Ozaj v hoteli sa vtedy nachádzal aj náš pán prezident, to len tak pomimo :)) Tak nech sa páči tu sú fotky. Budem rada, keď mi v zanecháte komentáre, či Vás táto novinka zaujala? :)

5 komentárov:

  1. keď mám originál lampu na gélové nechty, tak ju môžem použiť aj pri týchto lakoch ? či to je zase nejaká iná? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Moni :) Táto LED lampa bola vyvinutá v spojitosti so Sally gel lakmi s tým, že spolu nechty nepoškodzujú, čo žiaľ pri inej lampe sa zaručiť nedá.

      Odstrániť
  2. Jéj, to musel byť krásne prežitý deň! Dnes som akurát o týchto novinkách čítala aj na českých blogoch.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krasna skusenost, perfektna konferencia, muselo tam byt superne :) Tesim sa na recenziu :)

    OdpovedaťOdstrániť