27. 7. 2014

Skúšali ste už nejakú kozmetiku so slimačím slízom? Ja áno! :)

Konkrétne tieto produkty však nie sú vhodné pre všetkých. Odporúčajú sa na problémovú pleť zohyzdenú jazvami, či akné, na nepríjemné strie, prípadne na zvýšenie elasticity pokožky. Je Vám iste jasné, kam som si ju aplikovala ja - na akné a jazvičky. 
Všetky potrebné informácie nájdete na www.cougar.sk, takže ich sem nebudem kopírovať... Všetky produkty sú vyrobené vo Veľkej Británii, neobsahujú parabény ani alergény a nie sú testované na zvieratách. V ponuke napr. taktiež nájdete aj dekoratívnu kozmetiku či produkty na bielenie zubov. Ja už asi od júna denne používam denný krém, nočný krém, sérum, masku a tonizačnú vodu, ktorú som asi pred týždňom či dvoma minula.
Priznám sa, že som očakávala, že tieto produkty budú doslova smrdieť, predsa len slimačí slíz, teda neviem ako vonia :D no nič vábne som nečakala, avšak na počudovanie je vôňa krásna a veľmi príjemná. Produkty som používala, a teda používam nasledovne - ako prvé som si pleť vyčistila tampónom pokvapkaným tonizačnou vodou. Toto som opakovala ráno i večer. Následne, teda podľa toho či bol deň alebo sa blížila noc, som použila buď denný alebo nočný krém. Sérum, priznávam, používam zriedka, no aj na to príde čas - až miniem buď denný alebo nočný krém :)
A masku používam 1x týždenne. Stačí ju nechať 5 minúť pôsobiť a potom zmyť vodou. Pleť je po jej použití čistá, hydratovaná a zjemnená. Maska má hutnejšiu konzistenciu ako zvyšné produkty, no to nič nemení na kvalite, pretože sa príjemne rozotiera, nelepí a ľahko sa odstraňuje z pleti.
Už to teda budú pomaly 2 mesiace, čo denne používam tieto produkty, a na výsledok sa môžete pozrieť na fotkách nižšie, kde fotka vľavo je fotená pred začatím používania, a vpravo dnes. Jazvy mi síce nezmizli ešte úplne no rozdiel je podľa mňa celkom slušný, čo poviete?
Ja však verím, že ak aj naďalej budem pokračovať v používaní, efekt bude čoraz lepší a ja budem môcť o čosi kľudnejšie spávať :)) A dúfam, že ani Vy teraz neutrpíte nejakú ujmu na zdraví! :)

10 komentárov:

  1. No tak to je parádny rozdiel!! :)
    Ja som teda ešte žiadnu kozmetiku s týmto "doplnkom" nemala, ale teraz tak rozmýšľam, prečo vlastne ešte nie? :D Musím si niekde niečo pozrieť... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Rozdíl jde hodně vidět! :)
    Ze začátku, jsem myslela, že to bude jen nějaký výkřik do tmy, ale myslím, že jsou krém účinné.
    Já jsem s touto kosmetikou ještě neměla tu čest, ale po obličeji žádné jizvičky, ani akné dikybohu nemám. :) Moc pěkný článek! :)

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No to je teda rozdíl! :o :)
    http://terusweetgirl.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. plet je viditelne krajsia.. super, dufam, ze to bude len lepsie... :-)

    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť
  5. A mas mastnu alebo skor suchsiu plet?
    Lebo ja mam praveze suchu plet s akne a mam dost problem nieco ucinne nato najst, tak aby som nahodou zbytocne nekupovala a nakoniec mi to plet este viac nevysusilo..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, mám mastnú pleť. no veru, suchá pleť a akné to je dosť veľký problém :( Verím, že nájdeš tie vhodné produkty presne pre Tvoju pleť! držím palce :)

      Odstrániť
  6. já mám velmi dobré zkušenosti s kosmetikou se šnečím extraktem Victoria Beauty - sérum je boží i na dekolt, od stejného výrobce pak dávám masku Aristea. Vše za rozumné ceny! u nás kupuji v www.salondoma.cz, v drogeriích se sehnat zatím nedá:-(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zase? Pani, pisete to do kazdej moznej internetovej diskusie. Je to jasna reklama. Takuto lacnu šmejdovu kozmetiku by som si nikdy nekupila. Radsej dam viac za kvalitu ako keby som mala mat este viac vyrazok z takeho lacneho nekvalitneho produktu...

      Odstrániť
  7. já mám velmi dobré zkušenosti s kosmetikou se šnečím extraktem Victoria Beauty - sérum je boží i na dekolt, od stejného výrobce pak dávám masku Aristea. Vše za rozumné ceny! u nás kupuji v www.salondoma.cz, v drogeriích se sehnat zatím nedá:-(

    OdpovedaťOdstrániť