11. 7. 2014

Skin Blossom vegánske čistiace mlieko na tvár

Niekoľko recenzií na produkty tejto značky už obletelo Slovensko, a aspoň čo som ja videla, všetky boli pozitívne - moja žiaľ nebude. Za moju nespokojnosť tak ani nemôže samotný produkt ako jeho balenie, ale nebudem predbiehať a pridávam niekoľko oficiálnych informácií, aby ste si o produkte vedeli urobiť obraz.
Organické mlieko na tvár je bohaté na živiny, jemne vyčistí pleť a odstráni make-up. Pleť zanechá jemnú, sviežu a pripravenú na ďalšie kroky starostlivosti o pleť. Obsiahnuté minerály a vitamíny A,B, C a D tvoria spolu zmes prírodných antioxidantov, ktoré pleť vyživujú a revitalizujú. Mlieko má sviežu a príjemnú vôňu, plnú esenciálnych olejov. Glycerín čistí bez poškodeniapleti prirodzenej ochrannej vrstvy, Aloe Vera spolu s mandľovým olejom zmierňujú zápaľové procesy a hydratujú pleť. Čistiace mlieko je v elegantnom a hygienickom balení s tzv. "airless pump". 
92% zložiek je organického pôvodu a výrobok spĺňa prísne kritéria pre organické produkty starostlivosti o pleť organizácie Soil Association. Je vhodný aj pre vegánov, čo zaručuje registrácia Vegan Society. Jeho jemné zloženie ho robí vhodným pre všetky typy pleti, vrátane citlivej pleti.  
Výrobok je ocenený Beauty Bible, kde získal najvyššie hodnotenie od žien, ktoré sa zčastnili nezávislého testovania. 
Mlieko som použila možno max. 3x, a dôvod je taký, že na jedno použitie som pumpičku musela stláčať snáď 50x - a to nepreháňam, prosto väčšinu som len stláčala naprázdno. Neviem či sa len mne dostal do rúk nejaký chybný kus, ale na toto fakt nemám nervy :( Ďakujem však aj tak za možnosť vyskúšania stránke www.BioBeauty.sk, kde si tiež môžete produkty tejto značky zakúpiť, no rovnako aj na http://www.skinblossom.sk/!
Skúšali ste už nejaký produkt Skin Blossom? Prípadne ak máte svoje obľúbené čistiace mliečko, nechajte mi tip v komentári, ďakujem :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára