11. 7. 2014

REXONA antiperspiračné krémy

Odvtedy, čo som vyskúšala prvé antiperspiračné krémy od Rexony už ubehol nejeden mesiac, a odvtedy som si utvorila názor, že patria k tým najlepším čo náš trh ponúka. Dva druhy som recenzovala TU, a teraz som si obzory rozšírila vďaka ďalším dvom a to konkrétne Everyday Fresh a novinkou Confidence.
Nebudem sa tu zbytočne rozpisovať, pretože stačí kliknúť na slovko TU vyššie, a nájdete tam všetky podstatné informácie, pretože vlastnosti sa nezmenili, len každý má inú vôňu. Akurát čo som tam zabudla spomenúť je dôvod, prečo sa odporúča používať tieto krémy pred spaním. Výskumy totižto dokazujú, že telesná teplota nie je stála. Počas dňa stúpa a v priebehu noci klesá. Za normálnych podmienok sa telesná teplota pohybuje od 36,5stupňa celzia v noci, do 37,2 cez deň. Naše potenie je týmito výkyvmi ovplyvnené. To však nevylučuje fakt, že si krém môžete naniesť aj počas dňa!
Ak by som si mala vybrať jeden z týchto dvoch, ktorý mi krajšie vonia tak je to ten prvý - Everyday Fresh. Vône skutočne vydržia po celý deň, a stále ich na sebe cítim. To isté platí o výdrži, ktorá je zatiaľ neprekonateľná spomedzi toho množstva antiperspirantov čo som doteraz skúšala. Za seba teda jednoznačne odporúčam, ale rada si prečítam v komentároch Vaše tipy, ak máte nejaký skutočne obľúbený antiperspirant :)) Prípadne ak máte niektorý z týchto Rexona krémov, budem rada, keď vyjadríte svoj názor naň!

6 komentárov:

  1. Mě rexona vyhovuje jenom ve spreji :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mala by som jeden vyskušať pači sami ked pišeš že ho citiš cely deň, a to som nepočula že by sa mali nanašať na noc ale inak niekedy si dam:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Měla jsem snad modrý, teď mám zelený a chystám se na červený, v čem je lepší?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja osobne v nich rozdiel nevidím, jediným čím sa líšia je vôňa

      Odstrániť
    2. Mě ten fresh právě moc nevoní no :\

      Odstrániť
  4. Ja som na tejto rexone závislá už viac ako rok, ale musím to už zmeniť :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť