11. 7. 2014

REALASH sérum - riasy po 3mesačnom používaní!

pred používaním
po mesačnom používaní
po 3-mesačnom používaní
Tak kočky, bez zbytočných slov, samé sa môžete presvedčiť, či na mňa toto sérum pôsobilo alebo nie. Ja osobne som s výsledkom veľmi spokojná! Ešte by som rada dodala, že ani na jednej fotke nemám riasenku, ba ani vytočené riasy. Fotky síce nie sú podľa mojich predstáv, no bohužiaľ, nepodarilo sa mi byť v rovnakej polohe pre lepšie porovnanie, no myslím, že rozdiel je aj tak viditeľný, čo poviete? :)))

6 komentárov:

  1. wau, fakt super :) už len nasporiť peniažky a hádam sa mi niekedy podarí mať ho :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. WaW!!! Tak to doslova zíram :) Som zvedavá na moje výsledky :D Zatiaľ testujem len 1. týždeň :)


    S pozdravom
    Nikkienka z !Between us girls

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vaa, to je fakt super rozdiel :)) spravilo ti to veeeľmi pekné mihalnice!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. fuha, nečakala by som takýto výsledok, super.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Och, ozaj krásne narástli. Spočiatku som neverila, že by to mohlo fungovať, predsalen dnes firmy ťahajú z ľudí peniaze ozaj na každú blbosť a polovica z nich nefunguje, ale tu sú výsledky ozaj nepopierateľné! Paráda :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Teda nemám slov !! Super, u mna som až takyto rozdiel bohužial nezbadala, ale aj tak som spokojnejšia s mihalničkami, a rozdiel tam určite je :) Už chystam aj ja članok :)

    OdpovedaťOdstrániť