31. 7. 2014

RADOX osviežujúca letná koláž + súťaž pre Vás!

Rovnako ako ďalších pár blogeriek, aj ja som mala to šťastie, a bola som vyzvaná k vytvoreniu osviežujúcej koláže. Okrem troch sprchových gélov mi boli takisto poskytnuté "rekvizity", ktoré som sa do jednej snažila využiť pri fotografovaní, ktoré sa konalo počas maminých menín, kedy sme aj grilovali, žiaľ na gril som úplne pozabudla - odfotiť ho s chutným mäskom.
Keď sa povie leto a osvieženie, prvé vo mne evokujú chladené nápoje či drinky, bazén, opaľovanie, dobrá grilovačka a samozrejme v neposlednom rade, zmrzlina. Pravdaže k letu patria farby, a práve tými táto koláž hýri, súhlasíte somnou?

Čo sa týka samotných sprchových gélov, podľa mňa sú bezkonkurenčné! Najviac zo všetkých ma oslovil zelený - ENERGISE s vôňou limetky a mäty, a tesne za ním nasledujú REVIVE s mandarínkou a citrónovou trávou a UPLIFTING s červeným grepom a bazalkou. Krásne prevoňajú nielen telo ale aj celú kúpeľňu, a to na dlhú dobu.

Ak aj Vy chcete vyhrať všetky tieto 3 skvelé osviežujúce RADOX sprchové gély, stačí mi tu zanechať komentár, či sa Vám táto moja koláž páči alebo nie, prípadne bez čoho si neviete Vy predstaviť letné osvieženie? + Váš e-mail, do 10.8.2014. Taktiež je potrebné byť stálym členom môjho blogu, plus rovnako aj sledovať moju FB skupinu! Držím palce, krásny večer! :)

52 komentárov:

  1. Kolaz je moc pekna :-)
    V lete me osvezi piti s ledem, meloun nebo zmrzlina
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. wow hezká koláž:)
    terzah@atlas.cz
    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Koláž je krásná, zbožňuju ty letní barvičky, a ještě víc ovocné vůně :).
    Letní osvěžení si nedokážu představit bez ovocných koktejlů, nebo ledové kávy, a taky několikrát denně nějaké ovoce - momentálně to jsou melouny, nebo nektarinky :).
    Můj email je xlolkax@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc pěkný a hlavně originální!
    Jsi šikovná...

    cumanelka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Koláž se mi líbí, je originální.
    Nedokážu si představit léto bez melounů :D ( prostě léto = meloun, tak :) )
    asmallmiracleCZ@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Podľa mňa je koláž veľmi vydarená, dokonale si vystihla leto a to čo k letu patrí :D
    A ja si leto neviem predstaviť bez vodného melónu :)
    katarina.kacurikova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Pozývam Vás na môj blog o kráse, móde a o mojom živote !
    http://romanacserhelyi.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Koláž je krásně barevná to se k létu moc hodí, já si léto nedokážu představit bez sluníčka, opalování, melounu, zmrzliny a barviček :)
    janca-777@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. radox sprchace su super a kolaz ktoru si na ich prezentaciu vytvorila je skvela! danka.zimova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Veľmi pekná koláž ;) Leto bez opaľovania a zmrzliny si neviem predstaviť :3
    e-mail: dorkaferkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Koláž je super, taky bych chtěla být na blogu tak kreativní! Asi se inspiruji. :D

    terezasaki zavináč seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tak tahle koláž je nádherná, viděla jsem koláž i u Rendy, ale ta tvoje je prostě WOW!
    Já si léto nedokážu představit bez melounu, ale když mám po ruce třeba voňavý sprej od Alverde, čokoládovou zmrzku a večer se můžu umýt nějakým letním sprcháčkem ( zatím miluji Mangový a Melounový od Dermacolu), tak je to pro mě léto se vším všudy :3 Krásné léto i Tobě! teria@hotmail.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  14. GFC : miskasiska p
    FB : Miskasiska Ppopc
    miskasiska25@gmail.com
    Koláž sa mi veľmi páči, je hravá a farebná. Ja si leto nedokážem predstaviť bez skvelého letného ovocia ako melón, broskyne, čučoriedky, bez zmrzliny a úžasných chvíľ pri vode.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. GFC: Lady McFly
    FB: Andrea Můčková
    Mail: Anuska.33@seznam.cz
    A moc se mi líbí jak je do zelenkava, zelená je má oblíbená :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Koláž se mi líbí, je krásně pestrobarevná :)
    Přes léto si nedokážu představit být bez zmrzliny, 'zmrzlinové' smoothie a melounu! :D
    btw. moc pěkné ceny :D :)
    E-mail- leorise@seznam.cz
    GFC- Hannah Nguyen
    FB- Ngujenová H.

    OdpovedaťOdstrániť
  17. kolaž je roztomila ja ta sledujem uz tisic rokov tuto cez tento ucet
    fb Nikola benková
    n.princess@azet.sk
    a bez cistej vody s citronom !! mnam

    OdpovedaťOdstrániť
  18. FB: Lufi Meluzínová
    GFC: Lucie Meluzínová
    email: lufipeace@gmail.com

    Koláž je fakt moc pěkná, ty barvičky jsou krásné x)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. gfc i fb-Jana Svobodová
    koláž se mi moc líbí,mám ráda barvy a ty na koláže vážně nechybí :) A nejlepší osvěžení na léto je pro mě meloun ,jedla bych ho tuny xD
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  20. GFC: Terka Černá, sleduji už déle :)
    FB: Teruš Černá, též déle :)
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    Líbí. :) Meloun a zmrzlina! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. GFC:Lucia Kvaššayová
    FB: Miška Kvaššayová
    E-mail: micka185@azet.sk
    Koláž sa ti podarila! :) je naozaj krásna.
    Určite nejaky domáci nanuk :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Moc hezká letní koláž :) Letní osvěžení? Nejspíš bazén a meloun :)
    indrakova96@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  23. páči sa mi koláž je taka letná, svieža.., ako letne osviezenie je pre mna top studeny melon, a sprcha s použitím sprchových gelov od balea...:) samozrejme zmrzlina, najlepsie vodové nanuky...
    natalia.kalusova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Nelkáá, takto mi spraviť chuť hneď ráno!!
    Veľmi sa mi páči :) Je farebná, živá, naozaj osviežujúca a k osvieženiu aj láka. Tuším si dneska spravím nejakú domácu limo! :) ♥
    Letné osvieženie u mňa. Hm.. určite nejaká zmrzka, vlažná sprcha s ovocným sprcháčom a určite nejaké to čapkanie vo vode :)
    donny.barbaricova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Koláž se mi velmi líbí :) Vše splněno :) email: novac.verca@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Koláž je suprová, léto si nedokážu představit bez citronády :) gfc Kristýnka, Fb Kristýna Mencová, email: mencovakristyna@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Koláž je teda parádní! Barevná,plná energie. Ja si nedokazu predstavit leto bez melounu a zmrzliny!
    email: tecernare@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Koláž je moc hezká, taková veselá a letní :). A léto si nedokážu představit bez vody a citronové zmrzky :).
    email: Domka.s@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Krásna, letná, farebná, tak by som opísala tvoju koláž :)
    a čo je moje naj letné osvieženie? v prvom rade sprcha, potom melón a pravé grécke frapé (nie ten hnus z prášku).
    martha83@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  30. krásna koláž :)
    stefaniaoravecova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  31. koláž je užastnáá, taká "fresh"
    janka.adamcikova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  32. rozkosne dievcatko si nafotila..:-) ja si neviem predstavit bez letneho sviezeho napoja..staci aj voda s citronom :-)

    dora.mrkvova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  33. koláž je naozaj krásna :) ja si leto neviem predstaviť bez opaľovania, dovolenky a fajného chladného drinku :)
    nikolaorechovska@gmail.com
    fb nika orechovská

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Koláž je fantastická!
    Léto si neumím představit bez ČOKOLÁDOVÉ zmrzliny, určitě bazénů a když se poštěstí, tak moře a spaní u babičky nebo opalování.
    FB: Klárka Dvořáková
    Email: klara.dvorakova.2002@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Koláž je nádherná už len z toho dôvodu, že je tak veľmi farebná, letná a fresh. A mimochodom dievčatko na fotke je strašne zlaté:)
    Pod pojmom *letné osvieženie* si predstavujem také dobre chladené Mojito alebo veľkú misu plnú ovocia ako sú melóny, jahody, ananás atď. Tiež mi to pripomína bazén, grill party, festivaly(?:D) alebo len také domáce nič nerobenie a opaľovanie sa:)
    michaela.masarovicova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Koláž vypadá zajímavě a je nádherně barevná :) Sleduji tě jak na GFC tak na FB jako Karolína Škubalová. V létě mě nejčastěji osvěží ledová káva, bazén, taky když se vedle mě oklepe mokrý pes :DDD, studené ovoce a různé mléčné drinky :)
    skubka.kaja@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  37. koláž je moc povedená :) v létě mě nejvíce osvěží zmrzlina a bazén :)
    GFC: Michaela Kunešová
    FB: Míša Kunešová
    linzinka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  38. Koláž je nádherná, povedla se.
    Já se neobejdu bez zmrzliny, studeného jablečného džusu a ovoce:)
    theclairebiebs@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  39. koláž je veľmi pekná :) leto si neviem predstaviť bez zmrzliny melonu a hlavne kukurice :) email: dianka.behunova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  40. Koláž sa mi naozaj veľmi páči :)) neviem si predstavit leto bez melónu, cestovania a zmrzlinyy :))) Email : nikola.dudicova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  41. pekny obraztek :)
    iwka.valova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  42. Myslím, že je to krásná koláž! :)
    Tvůj blog sleduji už dlouho jako Kristýna Gasmanová a na FB jsem se připojila teď taky jako Kristýna Gasmanová. :)
    Email: kristyna.gasmanova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  43. Supr koláž! :) Ja si neviem predstviť svoje letné osvieženie bez telových sprejov od Avonu.
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  44. GFC&FB: Lenka Ďurčeková
    Email: lenka.durcekova@gmail.com
    Koláž je vážne super! Páčia sa mi tie zrezané okraje, aj to, že v prostriedku je väčšia fotka než sú ostatné. :)
    Letné osvieženie si neviem predstaviť bez voňavých sprchových gélov, samozrejme, bez telových sprejov s krásnou vôňou a bez zmrzky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  45. GFC: Peťuška
    FB: Peťuška Reichlová
    koláž vyzerá veľmi osviežujúco... :) ja si leto neviem predstaviť bez červeného melóna... :D môžem ho jesť na kilá... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  46. leto bez varenej kukurice,teplých večerov a komárov si neviem predstaviť :))))
    lu-cinda@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  47. Paráda! :) Koláž je moc pěkná, opravdu letní a osvěžující, navíc všechno krásně barevně sladěné, grilovačka a drinky, tak to má být, hned bych si dala nějakou mňamku. :) Líbí se mi i kombinace vůní ve složení soutěžních sprcháčků, to by bylo super osvěženíčko. Letní osvěžení si nedokážu představit bez koupání v bazénu nebo moři a bez různých úžasných osvěžujících nápojů - vody s citronem, frappe, citrusových radlerů, koktejlů apod. :)
    Sleduji GFC i FB - Ivana Mikuličková (hezkakytka). hezkakytka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  48. Koláž je úžasná, plná letních barev a to mám moc ráda :) Jinak pro mě znamená v létě osvěžení asi nejvíce zmrzlina a bazén. :)
    lucie.krouzkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  49. Koláž sa ti naozaj podarila je moc pekná :)
    V lete je mojím osviežením asi ľadová drť , zmrzlina a voda :D :3
    zdenulik84@azet.sk
    GFC : Zdenka Bušová

    OdpovedaťOdstrániť