15. 7. 2014

NOVINKY! Schwarzkopf Got2b Rise´n Shine tužidlo a lak na vlasy

Nie je tomu tak dávno, čo prišla značka Schwarzkopf s novými Got2b produktami na trh, a to konkrétne s tužidlom a lakom na vlasy, ktoré mám už teraz dokonale otestované a môžem Vám o nich napísať pár viet.
got2b Rise n Shine body + gloss majú za úlohu vlasom dodať úžasný tvar, objem, jemnosť a oslnivý lesk bez toho, aby ich zaťažili.
Použitie je jednoduché, tak ako sme zvyknuté aj u iných tužidlách či lakoch na vlasy. Ja si zvyknem tužidlo dávať na uterákom vysušené vlasy, párkrát pretrepem, streknem do dlani a vpracujem do vlasov. Potom si vlasy vyfénujem, a už len po usporiadaní vlasov podľa predstavy nastriekam do vlasov lak a ide sa! :)) Dokonca mi táto dvojica poslúžila aj na nedávnej svadbe, na ktorej som bola. Vtedy som samozrejme použila väčšie množstvo ako na bežný deň, aby účes držal tak ako má, a teraz môžem uznať, že si svoju prácu urobili veľmi dobre! :)
Napriek tomu, že som si teda z oboch produktov hojne dopriala, vlasy neboli a ani nepôsobili polepene, zaťažene, a nevytvárali sa mi z nich akoby lupiny po pár hodinách, čo mi zvykne robiť veľa produktov, teda lakov na vlasy. Vlasom okrem lesku a objemu dodajú aj krásnu vôňu, ktorá podľa mňa nič nepokazí, ba naopak! Na týchto produktoch teda najviac oceňujem vlastnosti a hlavne to, že vlasy nelepia! Na záver už len v krátkosti spomeniem balenie produktov, ktoré je pekné, ale to v podstate má každý jeden got2b produkt :)) Na mňa pôsobia mladistvo možno kvôli tej hviezdičke, preto verím, že si ho obľúbia najmä teenagerky, no ani my, vo "vyššom" veku nimi nepohrdneme, a hlavne po osobnej skúsenosti ich môžem iba vychváliť!
Skúšali ste už aj Vy tieto novinky? Aký ste si na ne utvorili názor? Alebo máte svoje obľúbené, ktoré nevymeníte za nič? Budem sa tešiť na Vaše komentáre! :)) A prajem krásny slnečný deň - aspoň to tak vyzerá, že najbližšie dni budú horúce, konečne!

1 komentár:

  1. mne sa rada got 2b vzdy pacila.. aj tato sa mi pozdava :-) tieto novinky som este neskusala..

    OdpovedaťOdstrániť