20. 7. 2014

Novinky od DM-ky, alebo ako vyzerá môj deň :)

Najčastejšie používané je u mňa momentálne toto SUNDANCE opaľovacie telové mliečko s ochranným faktorom 20. Čo je na ňom najzaujímavejšie je to, že vonia úplne kokosovo. Viem, že niektorým z Vás naopak táto vôňa nelahodí, no ja takéto môžem a veľmi rada, aj hlavne kvôli jeho vôni ho používam :))
Tie, ktoré ma sledujete od samého začiatku viete, že našťastie nemám žiadne problémy so spálením - to som ešte ani nikdy nebola. Opaľujem sa celkom ľahko, rýchlo a hneď dohneda :)) Keď už s pleťou a vlasmi mám šarapatu, aspoň v tomto som bezproblémová :) Toto mlieko navyše vďaka obsahu glycerínu, vitamínu E a provitamínu B5 poskytuje pokožke hydratáciu a chráni ju pred vysušovaním.
Mliečko má jemne zelené zafarbenie, dobre sa rozotiera a tiež aj pekne vstrebáva. Nezabudnite však na to, že pred samotným vystavením sa slnku, je potrebné sa min. 30 minút pred tým poriadne a v dostatočnom množstve ponatierať, všade!
Počas dňa sa často osviežujem letnou edíciou od prírodnej kozmetiky Alverde - telovým sprejom s vôňou pomaranču a medovky. Vynikajúco ma osvieži vďaka svojej ovocno-citrusovej sviežej vône počas týchto horúčav, čo vládnu vonku. Vôňa je síce výrazná, no ako to pri telových sprejov býva zvykom, dlho sa neudrží. To mi však neprekáža, pretože si ho zvyknem dávať do chladničky, a tak často a rada po ňom počas dňa siaham! :) Obsahuje rastlinný glycerín, a tak v pokožke udržuje hydratáciu.
Keď však už neviem vydržať tie teploty, osviežim sa sprchou, napríklad aj takýmto BALEA jednorázovým sprchovým gélom s vôňou višní, uznajte, že je chutný :)
Toto balenie má 8ml, a vystačí presne na jedno použitie. Otvoriť sa dá jednoducho prelomením hornej časti, a sprchový gél potom jednoducho vytlačíte von. Ja som sa zo začiatku obávala, že ho budem odtiaľ doslova dolovať, no balenie je mäkké a tak to šlo ľahučko. Vonia veľmi pekne, veď kto by odolal vôni višní?! Vôňa aj nejaký ten čas vydrží, no potom mi začne byť znova teplo, takže pokračujem v sprejovaní telovým sprejom :)))
2x týždenne používam na pleť pleťovú masku. Na tejto je uvedené, že toto dvoj-balenie(2x8ml) vystačí na 2 použitia, no mne vystačilo až na štyri - každá polovička namiesto jedného až na dve :) A to som pri tom množstvom vôbec nešetrila! Najviac sa mi na nej páči, že napriek tomu, že je potrebné ju nechať 10-15 minút pôsobiť, netreba ju zmývať vodou, no stačí ju iba zotrieť kozmetickou utierkou!
Revitalizujúca maska Happy Day obsahuje hodnotné oleje, ako je napr. mandľový olej a olej z jadierok kukurice a bambuckého masla. Tie dodávajú pokožke jemnosť a vláčnosť a chránia ju pred vysušením. Cenný extrakt z kvetov bazy pokožku ošetrí a osvieži, pantenol pokožku upokojí a dodá jej hydratáciu, vitamín E chráni pokožku pred predčasným starnutím spôsobeným slnečným žiarením.
A na úplny záver prichádza skrášlovací produkt - BALEA zmatňujúci krém na zakrytie pórov a vrások. Na tento produkt ste už mohli čítať viaceré recenzie - niektoré kladné, no našli sa aj nie veľmi pozitívne - hlavne kvôli obsahu silikónov. Mne to však neprekáža, a vlastne si asi ani neviem predstaviť produkt s rovnakými účinkami bez obsahu silikónov.
Ja by som ho nazvala aj podkladom alebo bázou pod make-up, no pravdaže sa dá použiť aj bez neho. Je vhodný na každý typ pleti. Všetky vieme, na čo taká báza či podklad slúži, a presne toto spĺňa aj tento krém - kryje nedokonalosti - nie farebne, ale opticky, taktiež vrásky, minimalizuje lesknutie pleti, póry... Ja osobne som s týmto produktom spokojná, a skutočne mu nemám čo vytknúť. Pleť mám po nanesení hebkú, jemnú, a najmä na pohľad krajšiu :))
Taktiež máte niektorý zo spomínaných produktov? Áno? Ako Vám vyhovuje?

5 komentárov:

  1. sprej od alverde vonia uplne užasne a sun dance sa teraz velmi ziide:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je super že i Balea dělá ty mini sprchové gely, já to zatím viděla jen u Sephory.
    Xoxolucyfashion.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wau samé skvelé produkty :) Balea je jedna z mojich naj značiek, ktoré sú kvalitné a cenovo dostupné :) Ja momentálne ulietam na mangovej limitke - sprchovacom géle, jedna báseň :))

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mám ten opaľovací krém s kokosom ♥ a je super :) s ním mi veru nevadí natieranie :D

    OdpovedaťOdstrániť