28. 7. 2014

NOVINKA! GOSH manikúra pre Vaše pery!

Zdanie môže niekedy klamať, ako aj v tomto prípade :) Podľa obalu, ak teda nečítate čo sa tam píše, by ste si mohli myslieť, že ide o lak na nechty, avšak v tomto prípade je to lak na pery. Pýtate sa v čom je tento produkt výnimočný? Spája totiž výhody rúžu(intenzívnou a bohatou farbou) aj lesku(hladkým a žiarivým povrchom).
GOSH Lip Lacquer je dostupný v 8 dlhotrvajúcich trendových odtieňoch , z ktorých niektoré sú transparentné s vysokým leskom, a ďalšie dosahujú úžasné krytie. Zloženie bez parabénov je obohatené o výživný argánový olej a ochranný vitamín E. Vôňa laku je tvorená z esencií granátového jablka a vanilky.
Žiaľ, presný odtieň sa mi nepodarilo zachytiť, nech som sa snažila ako som chcela, preto si ho budete musieť pozrieť naživo priamo na pultoch Fann Parfumérií :) Ja mám jeden z výraznejších odtieňov 006 Funky Lips, čo je povedala by som taká malinová krásna farbička. Dá sa však regulovať podľa toho, či chcete mať práve na perách niečo jemnejšie, alebo poriadne sýte a výrazné. Ja som na fotkách použila práve tú jemnejšiu verziu.
Odtieň podobný tomuto doposiaľ v mojej zbierke nebol(aspoň myslím :), takže teraz som hrdou majiteľkou tohto krásavca. Popis naň dokonale sedí, pretože je skutočne odtieňom výrazný, no zároveň je plný lesku, ktorý však po pití a jedení zmizne, no farbička tam ešte nejakú tú chvíľku drží, takže sa nemusím každú chvíľku kontrolovať v zrkadielku :)
A tu už máme všetkých krásavcov pokope! Do konca ho dokonca namiesto pôvodných 8,50€, dostanete iba za 6,90€(4ml). Tak ktorý odtieň Vás zaujal najviac?
Aktuálne však bežia ešte ďalšie akcie nižšie na obrázku :) Využijete niektorú z nich? Ktorú?

12 komentárov:

  1. Krásná farba a musí pekne voňať.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hmmm, tak ten je výraznejší než ten môj :) Páči sa mi :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tohle vypadá dost dobře! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vážně jsem si myslela, že je to lak na nehty! :D
    Moc pěkné odstíny. :)

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Asi bych si ho normálně nepořídila ale vypadá úžasně :)))
    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skoda, ze Gosh nie je aj v Cechach :(( Tento lesko-lak vyzera fakt zaujimavo a ja mam dobru skusenost s ich fixkou na pery :)
    Za tu cenu by som ho rada vyskusala, ale uvidime, ci akcie vydrzia, kym sa opat dostanem domov :D
    Peacock & Pineapples

    OdpovedaťOdstrániť