24. 7. 2014

Letný look s Astor dekoratívkou

Dnes sa vonku dosť ochladilo, takže som sa dlhšie hrala s líčením  a pridala aj očné tiene, no v dni, keď je nad 30 stupňov sa mi nechce dlho maľovať, spravím to čo najrýchlejšie, a bežím von na slniečko :)) Vtedy mi v podstate stačia tri produkty, a nimi sú BB krém, riasenka a rúž alebo maslo na pery, ktoré sa však žiaľ kvôli mojej nešikovnosti(stratila som ho, a už dva týždne ho beznádejne hľadám, no stále verím, že ho nájdem), nie je na spoločnej fotke, a nestihla som ho sfotiť ani na perách, no keď ho nájdem, určite fotku dorobím, a potom Vám dám vedieť :))
ASTOR Skin Match Glow BB krém sa už na našom trhu od začiatku roka udomácnil. Ja mám však až odtieň 200 NUDE, a ešte stále mi je trošku tmavší, no kompenzujem si to bledším púdrom, bez ktorého sa nezaobíjdem. Tento krém maskuje mdlý a nevýrazný vzhľad pleti a zjednocuje jej tón kedykoľvek počas celého roka. Takže pokojne ho môžete použiť aj v zime, no v tom prípade by som odporúčala si zakúpiť ten najbledší odtieň.
Pýtate sa aké sú vlastnosti tohto krému? Prebúdza pleť a dodáva jej okamžitý jas, 24hodín intenzívne hydratuje, vďaka ľahkému rozotieranie výborne splynie s pokožkou a disponuje ochranným faktorom 15. Podľa mojich informácií by mal byť dostupný v troch odtieňoch.
BB je na pleti skutočne jemný, a pre tie z Vás, ktoré nemáte problémy s akné, je podľa mňa dokonalým produktom! Ja som však nutná použiť aj korektor, aby som si lepšie kamuflovala pupáčiky, no inak mu nemám čo vytknúť. Neviem prečo, ale myslela som si, že obsahuje trblietky, možno ma zmietlo slovo v názve glow, no nemusíte sa báť, nemá ani jednu :))
Ďalším neodmysliteľným produktom v líčení je riasenka, tentokrát najnovšia spomedzi Astor riaseniek - Seduction Codes N1! Ale, podľa mojich tajných zdrojov už nejakú tú dobu viem, že si pre nás značka pripravila aj ružovú verziu N2, máte/me sa na čo tešiť :)
Pri fotení mi samozrejme asistoval Miško, tak keď je už taký snaživý, musela som ho sem dať :)) Ale vráťme sa k veci. Riasenka, iste mi dáte za pravdu má krásne zlaté balenie, ktoré podľa mňa ihneď upúta našu pozornosť. Je ozdobené mriežkovaným vzorom, ktorý dodáva efekt luxusného prešívaného materiálu. Kefka, ako ste si všimli už na fotke vyššie, je v tvare presýpacích hodín. Čo sa týka nejakých tých základných informácií, tak riasenka je určená na vytvorenie objemu a oddelenie rias. Má hodvábne zloženie s kolagénom a keratínom. Výrobca garantuje až 16-hodinovú intenzitu farby, s čím nemôžem inak ako súhlasiť. Oči mi občas zvyknú slziť, napr. keď idem na bicykli a pofukuje vetrík, a práve niektoré riasenka sa zvyknú ihneď roztápať, a zanechávajú mi pod očami nepekné fľaky, no táto je v tomto výnimka, a tak som z tohto hľadiska spokojná.
Efekt je, alebo aspoň na mojich riasach skôr prirodzený. Riasy síce urobí pekné, no čo sa týka či už dĺžky alebo objemu, tak mám iných obľúbencov, ktorí toho dokážu viac. No ak nie ste na tom rovnako ako ja - že riasy máte rady dosť zvýraznené, mali by ste byť spokojné. Ale samozrejme, to že mne nevyčarovala riasy až do nebies neznamená, že to nedokáže ani s Vašimi! :)
A aby líčenie nepôsobilo iba tak obyčajne a nudne, zvolila som niečo výrazné a farebné na pery! Soft Sensation Color & Care Elixir rúž je novinkou, a na našom trhu je dostupný od mája. Rúž to však nie je iba taký obyčajný! Dlhodobo hydratuje vďaka obsahu kyseliny hyaluronovej a výťažkami z granátového jablka, a ponúka intenzívny farebný efekt! Obsahuje tiež SPF 20, a čo je najsamsuper, a čo oceňujem posledné mesiace na rúžoch je, že pred použitím nie je potrebné pery pretrieť balzamom!
Na výber je celkovo až 23 odtieňov, a je ťažké si vybrať len jeden :D Tu by som takisto chcela pochváliť nádherné, luxusne pôsobiace bielo-zlaté balenie s vyrytým názvom značky. Úplna krása, čo Vám budem hovoriť! :)
Rúž sa mi zdá niekedy ružový, niekedy viac dofialova, je to taký chameleón :) V oboch prípadoch sa mi však veľmi páči, a dokáže aj s takýmto obyčajným líčením narobiť divy.
A nakoniec len skutočne v krátkosti, resp. fotkami priblížim ďalší odtieň masielka v mojej zbierke. Recenziu na tie zvyšné spolu s fotkami si pozrite TU. Tento je v nádhernom odtieni 010 PINK LADY, a bol mojim veľmi obľúbeným až do chvíle, keď som ho zapatrošila nevedno kam :(
Máte nejaký obľúbený, resp. najobľúbenejší produkt dekoratívnej kozmetiky značky ASTOR? Ktorý? :)

8 komentárov:

  1. masielko v tomto odtieni mam aj ja,milujem ho :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja moc astor nepoužívam, aj keď moje posledné 2 riasenky sú zrovna od astoru, len majú na mňa veľké kefky, tak asi nabudúce siahnem po nejakej inej:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja to masielko mám v odtieni 008, 009 a 011 a sú to dokonalé odtiene pozri v drogérií. Hlavne tie prvé dve sú také nenápadné =). Rúž nepoužívam ale láka ma, tak keď bude ďalšia akcia možno skúsim =).

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Povedené! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. maslo na pery od astor ma velmi laka ale ešte nemam žiadne počkam chvilu či sa šte cena nezniži lebo je to dosť podla mna,, inak vyzeraju užasne a určite aj su:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc se mi líbí ta rtěnka, je skvělá :)

    OdpovedaťOdstrániť