10. 7. 2014

Jednoduché líčenie do 15-tich minút!

Sú dni, keď nemám chuť sa veľmi hrať s líčením a tak siaham len po tých najnutnejších produktoch, medzi ktoré samozrejme patrí make-up a riasenka, tieto dva produkty sú u mňa najdôležitejšie. No keď nechcem byť až tak nenápadná siahnem po farebných linkách, a aspoň trochu nimi rozbijem tú nudu :)) Dnes si povieme o troch produktoch, dvoch značky Rimmel London a jednom od značky Astor, teda z tej nižšej cenovej kategórie, preto ak Vás zaujmú, budete si ich môcť ľahko a za málo peňazí zakúpiť vo Vašej obľúbenej drogérii.
Začala by som Rimmel London MATTE BB krémom, ktorý mám v odtieni LIGHT. Na našom trhu sa dá zohnať už od začiatku roka, takže niektoré z Vás ho už určite skúšali, ale na druhej strane sa nájde aj slušná väčšina, ktorá ho zatiaľ nevyskúšala... Tento BB krém je vhodný predovšetkým pre mladú pleť so sklonom k nedokonalostiam, a teda aj pre mňa. Zkľudňuje pokožku a pomáha predchádzať vytváraniu škvŕn. Už v názve slovo MATTE napovedá, že je matujúci, presnejšie by mal mať takýto matný efekt až 9 hodín!
Špeciálna formula napomáha absorbovať maz, zabraňuje upchávaniu pórov, a vyvažuje prirodzenú mastnotu pleti vďaka kombináciu bambuckého púdru, kaolínu, vilínu, rias, kyseliny mliečnej a salicylovej. Výsledkom by mal byť jemný povrch a zjednotený tón pleti. Zloženie navyše poskytuje ochranu SPF 15 proti škodlivému UV žiareniu, zatiaľ čo pokožku hydratuje a zvláčňuje.
Ako vidno na fotografii, napriek tomu, že je to odtieň LIGHT, je dosť tmavý a dooranžova, no momentálne mi to neprekáža, pretože po použití toho bledého púdru od Zuii, čo som nedávno spomínala, sa to všetko vyrovná, a pleť vyzerá prirodzene. Krém je veľmi riedky, takže ho musím mať hore dnom, a na použitie ho teda postačí málinko. Na leto je to super pomocník, no možno by som ja osobne prijala lepšie krytie.
Pôjdeme pekne postupne, a na rad teda prichádza farebná ceruzka, v tomto prípade to budú až dve ASTOR 24Perfect Stay. Bojíte sa však, že by sa Vám mohli v bazéne či v mori rozmazať? Zahoďte kľudne obavy, pretože tieto očné tiene a linka v jednom sú vodeodolné, a rovnako odolné aj voči rozmazaniu. Ich sýte farby naviac nestrácajú na intenzite, a nepohnú sa zo svojho miesta skutočne dlho. Je pravdou, že 24hodín som ich netestovala, no tých 12 držali ako pribité klince!
Linky sú hrubšie, takže ak by ste chceli s nimi naniesť tenšiu linku, museli by ste použiť štetec. Mne sa však páčia aj takéto hrubé, a zatiaľ som ani tenšie neskúšala, to je ale len vec vkusu. Ceruzka sa navyše dá naniesť aj ako očný tieň, čiže je to taký multifunkčný produkt dva v jednom, čo iste nie je na škodu, uznajte :) Spolu je na výber zo šiestich odtieňov.
A posledným nevyhnutným produktom je Rimmel Lash Accelerator Endless predlžujúca riasenka, ktorá má super aplikátor, aspoň mne takéto vyhovujú. Ľahko a rýchlo sa vďaka nemu dokážem nalíčiť. Navyše zloženie je obsiahnuté komplexom podporujúcim rast rias, a teda riasy sú posiňované, a je podporený aj ich rast.
Riasenka má neprehliadnuteľné balenie - to znamená, že Vám okamžite udrie do očí, keď ju budete hľadať v kozmetickej taštičke :) Tvárou reklamnej kampane je Kate Moss, nižšie prikladám aj oficiálny spot, tak sa mrknite :)) Neviem ako Vy, no ja mám s Rimmel riasenkami už skoro 10 ročné skúsenosti, a nájdu sa samozrejme aj nejaké, čo mi vôbec nesedia, no túto by som zaradila skôr k tým lepším a kvalitnejším. Ale každá máme iné požiadavky, preto netvrdím, že by ste s ňou aj Vy boli spokojné... V komentároch mi môžete nechať Vaše názory, či Vám postačuje takáto lacnejšia forma dekoratívky, alebo si radšej priplatíte za kvalitnejšiu?

2 komentáre:

  1. niekedy nemám ani tých 15 minut,dokelu.
    zaujali ma ceruzky,na tie sa pôjdem pozrieť.do tohto upršaného počasia skvelá vec

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Takto to riesim ja skoro denne. Mne sa nechce nikdy rano hrat s tienmi :D Takze sup linka bud v ceruzke alebo tekuta alebo gelova, zalezi na co mam chut a aka farba sa mi hodi k veciam v ten den. BB krem alebo lahky mejkap, prepudrovat a mozem ist :)

    OdpovedaťOdstrániť