17. 7. 2014

GOSH Darling Lashes riasenka pre extrémny objem

Síce už táto riasenka nie je takou novinkou, no je najnovšou spomedzi svojich kolegýň! Doma ju mám odkedy prišla na trh, avšak osud sa somnou pohral, a fotky na ktorých som mala nafotené oči, mi niekam zmizli, a ja netuším kam :( Len viem, že som mala na nich riasy dokonalé! Táto riasenka patrí bezkonkurenčne medzi moje tri TOP od GOSH-u, medzi ktoré patrí Boombastic XXL a Catchy riasenka.
Napriek tomu, že je určená na vytvorenie objemu, mne riasy vytočila a aj predĺžila, a s efektom som bola skutočne spokojná!
Balenie je veľmi pekné, čierny podklad doplnený ružovým a bielym písmom, plus na vrchnáčiku sú akoby diamanty alebo Swarovski komponenty, neviem ako to nazvať :)) Keď mi pristál e-mail, čo za novinku budem testovať, priznám sa Vám, že som sa obávala, čo to bude zač, pretože s takouto zvláštnou kefkou som doposiaľ nemala žiadnu skúsenosť, a veľmi som sa obávala konečného výsledku. Našťastie boli moje obavy bezpredmetné, a tak som sa vytešovala z krásnych mihalničiek :))
Na jednej strane sú štetinky úplne krátke, a na strane druhej sa striedajú krátke s dlhšími. Ja som si zvykla používať riasenku tak, že som si najskôr riasy nalíčila tou stranou s krátkymi štetinkami, a následne - ako druhú vrstvu som nanášala s tými dlhšími. Zvýrazňuje každú riasu zvlášť, a vďaka tomu docielite pohľad ako bábika :)) Sľubujem Vám, že po minutí zásob si ju kúpim znova a potom Vám nafotím dôkaz :)) Tieto fotky som robila už v čase, keď bola riasenka už "pred koncom" takže je to žiaľ s reálnym efektom neporovnateľné, no aj tak treba uznať, že dokáže vyčarovať pekné riasy.
vľavo 1 vrstva, vpravo 2 vrstvy
Používate riasenky značky GOSH? Ktorá je Vaša najobľúbenejšia? :

7 komentárov:

  1. na mňa má až moc riedku kefku, ale tebe spravila pekné riasy:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pěkné řasy! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jeej, tá je fakt dobrá, aj ja som o nej písala :)
    Inak, veľmi pekné líčenie, strašne sa mi páči tá farebná kombinácia :) Môžem vedieť, aké tiene si použila? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujeeem :) su to gosh tie mini tieniky mineralne ci ako sa volaju? Zajtra ti mozem napisat aj presne odtiene ak chces :)

      Odstrániť
    2. To by si bola zlatá :) ďakujem :)

      Odstrániť
    3. takže sú to tie effect púdre v sklennom balení, a konkrétne odtiene - 02 GOLD a ROSE GOLD :)

      Odstrániť