16. 7. 2014

FIGS&ROUGE povinná výbava do každej kabelky! :)

Koľké z Vás v lete makajú na záhradke, pestujú zeleninku a veľa iných fajnovostí? Viem, že nie som sama, a iste aj Vás trápia suché ruky, napríek tomu, že pravidelne používam rukavice, nevyhnem sa im. No v tomto boji mi pomáha tento voňavý krémik, ktorý som si úplne zamilovala. Táto značka je však sama o sebe výnimočná, a ani jeden produkt nie je zlý! Ba pravý opak, voňajú neopísateľne, takže iné, ako sa do nich zamilovať ani nezostáva :)
Značku som už dávnejšie predstavila, tak koho to zaujíma, stačí si kliknúť v ľavom stĺpci hneď hore do kategórii s názvom Figs&Rouge a všetko podstatné tam nájdete, okrem toho aj iné recenzie :) Svieži a voňavý krém - NEMASTNÝ, no napriek tomu perfektne hydratujúci, s delikátnou vôňou francúzskej vanilky v rozkošnom balení, obohatený o kokosové maslo. Skvelý do kabelky, na pracovný stôl či na cestovanie, alebo všade tam, kam sa ho rozhodnete vziať! Je vhodný na komplet celé ruky, čiže aj na nechty a nechtovú kožtičku. Do pokožky sa vsaje rýchlo, ale hydratuje ešte dlhý čas! 
Balenie je znova krásne a zaujímavé, ale ako vravím, to majú všetky produkty tejto značky. Je radosť sa na ne už len pozerať :)) O niečo radšej ho však používam, pretože nádherne vonia. Čo by mohlo byť zaujímavé je konzistencia krému, ktorá je, povedala by som, vodová, avšak aj po rozotretí krému. Po vytlačení z tuby je to taká klasika, no pri rozotieraní je fakt ako vodový, s čím som sa ja osobne ešte pri krémoch na ruky nestretla, takže aj pre mňa samu to bola taká novinka. Teraz som si už ale zvykla, a beriem to úplne normálne. Nemá to však žiadny vplyv na hydratáciu, či vsiaknutie do pokožky, ktoré je skutočne bleskurýchle!
Krém mám z www.bionatural.sk, kde sa už žiaľ tento istý objednať nedá, no môžete si vybrať nejaký iný variant :) Máte nejakú voňavú záležitosť od tejto značky? Ak áno, čo konkrétne? :)

4 komentáre:

  1. Mám všetky krémy na ruky FR :D Potom dva plechovkové balzamy na pery, jedno maslo v tube a jeden balzam v tube :).
    Tie krémy sú fakt úžasné a práve káva-pomaranč a vanilka mi voňajú najviac... naopak ruža-kokos mi občas až smrdí :D, ale tak to je o každého preferenciách a na kvalite to krémiku neuberá. Sú ozaj skvelé a okrem toho aj kráááásne, mám ich vystavené v obývačke! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten vypadá super! :o ja používám od Balea (strašně krásně voní a dobře hydratuje)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja mam vanielkovy balzam na pery a je užasny dokonaly proste:))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja som teda od nich ešte nemala nič, ale podľa opisu, by som mohla byť s týmto krémikom veľmi spokojná:)

    OdpovedaťOdstrániť