29. 6. 2014

Zuii ručne vyrábaný púder z Austrálie

V poslednej dobe si aj ja nachádzam favoritou v prírodnej kozmetike, síce nie všetko sadne - ako napríklad aj Bioreline peeling, ale tento púder je skutočne skvost. Avšak aj tu mám niekoľko výhrad, no netýkajú sa kvality samotného výrobku. Poďme teda priamo na vec. Púder som testovala vďaka blogerky.cz, kde som sa zapojila do výzvy, a mohla si vybrať akýkoľvek produkt podľa vlastného výberu, za čo ďakujem!
Možno by bola na mieste otázka či poznáte túto značku? Alebo len ja som o nej doteraz netušila? V krátkosti Vám teda napíšem, o čo sa jedná. 
Dekoratívna kozmetika Zuii je čiste prírodná - teda bez obsahu akýchkoľvek syntetických látok! Základom všetkých výrobkov je damašská ruža, ktorá sa o pokožku nielen stará, ale aj krásne vonia - vraj... Ja osobne z púdru žiadnu vôňu necítim, no možno voňajú ostatné výrobky. Všetky výrobky majú navyše 95-98percent zložiek certifikovaných v biokvalite a zvyšnú časť tvoria čiste prírodné ingrediencie ako minerály a voda
Nechcem Vás tu zasypať kopou informácií, jednoducho ak Vás značka zaujala, mrknite sa na web, kde nájdete oveľa viac info :)) Ja mám odtieň MILK(úplne najsvetlejší), čo je fakt bledý púder, na fotke možno ešte o čosi viac ako v skutočnosti, ale na druhú stranu - mám zopár make-upov, čo mi ešte momentálne nesedia, takže mi ich perfektne zjemní, a teda vďaka nemu vyzerá pleť prirodzenejšie.
Púder poskytuje UVA a UVB ochranu, čo nikdy nie je na škodu! Vďaka obsahu vitamínu C zkľudňuje podráždenú pleť, a čo sa mi na ňom páči úplne najviac je, že perfektne kryje. Používam ho už asi mesiac, no míňa sa z neho málo, takže sa teším, že mi dlho vydrží. Navyše je vodeodolný. Čo ma však prekvapuje je cena - 920Kč, čo je podľa mňa fakt dosť. Napriek tomu, že už teraz viem, že je výborný, asi by som si ho predtým sama od seba nekúpila, pretože ma balením nijako nezaujal. Je pravda, že škatuľka je pekná, no tá hneď letí do koša - nezvyknem si totiž produkty skladovať v škatuľkách.
Dizajn ma nezaujal, no aspoň je balenie kvalitné, pevné a dobre drží, teda sa nemusím báť, že by sa mi mohol samovoľne rozsypať... Púder má 10g, no na použitie postačí malé množstvo vďaka dobrej pigmentácii. Ak si na podobné prírodné pochúťky potrpíte, verím, že Vás nesklame, no na výber je niekoľko ďalších produktov ako make-up, lícenka, rozjasňovač, mnoho odtieňov očných tieňov, rúže, lesky, riasenka a dokonca aj sada štetcov.
min. 95-98%
min. 95-98%
min. 95-98%

1 komentár:

  1. keby tato kozmetika nebola tak draha, brala by som od nich make-up :-)

    OdpovedaťOdstrániť