2. 6. 2014

S-he stylezone Quattro paletka očných tieňov

Recenzie na tieto tiene už obleteli asi celé Slovensko, a znova som jednou z posledných čo o nich napíše, preto dúfam, že Vás to neodradí od prečítania týchto riadkov! Ako iste viete, prišli mi v rámci spolupráce, a teda priznám sa, absolútne nič - hovorím o kvalite - som od nich neočakávala, a ešte pri vyberaní z obálky som si myslela - hmmm, to je ale škoda, že budú tie tiene o ničom, lebo samotné odtiene sa mi hneď veľmi páčili, takéto zemité milujem, a práve s takýmito sa najradšej líčim. Značku S-he som ja osobne radila k dosť podradným - i keď neviem z akého dôvodu, nakoľko som nikdy nič od nej nemala - proste predsudky, možno práve kvôli nízkej cene... 
Hlavné však je, že som pri testovaní doslova padla na zadok a nestačila sa diviť aké sú krásne :) Takže baby, z toho plynie, aby ste si zomňa brali príklad a neodsudzovali niečo dopredu!
Balenie síce nie je nič svetoborné, obyčajný biely plast s priesvitným "krytom" cez ktoré pekne vidieť všetky 4 odtiene. Ale čo sa kvality týka, nemám mu čo vytknúť, nezlomilo sa a drží stále rovnako - aj kryt vždy dobre sadne, takže je všetko v najväčšom poriadku.
Ako som už povedala, odtiene sú presne podľa môjho vkusu, takže som sa veľmi tešila, ako ukážu na očiach. Pred použitím - ako aj každým iným som naniesla podkladovú bázu, bez ktorej si už fakt neviem predstaviť líčenie... Teda tiene boli pri nanášaní krásne sýte a s plným krytím. Ak by ste čakali, že sa mi určite vytvorí zliaty pásik v záhybe viečka - nestalo sa tak, no veľmi k výdrži a samotnému výzoru dopomáha báza, takže tú Vám odporúčam ak ešte žiadnu nemáte.
No dobre, až na ten čierny odtieň, využijem všetky... Nie že by sa mi čierna v líčení nepáčila, no osobne nie som taká zdatná a neviem si čierne tiene pekne rozblendovať, takže radšej to neriskujem, a zatiaľ sa čiernej vyhýbam - ale možno RAZ sa tu objaví aj také líčenie :) Dokonca aj tú tmavšiu hnedú používam len v úplne slabučkej vrstve... Aký je to konkrétne odtieň Vám nenapíšem, lebo som to veru nikde na obale nenašla, taktiež ani gramáž, a bohužiaľ ani cenu Vám neviem napísať.
Inak, ak hľadáte dobrý čierny tieň, tak tento odporúčam, je veľmi silný a perfektne drží! Aspoň čo som takto na ruku skúšala. Paletku som si skutočne veľmi obľúbila, a už mi z nej aj celkom slušne ubudlo, preto ak chcete vlastniť nejaké podobné odtiene týmto, obetujte tých pár eur a nechajte sa milo prekvapiť, rovnako ako aj ja! :) Dosť bolo rečí, pozrite sa ako vyzerajú po nanesení... Krásne však? :)

7 komentárov:

  1. Stíny vypadají moc hezky.. mám ráda takovéhle barvy a často je nosím

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mi se tyhle stíny velice líbí :))) A na oku teda vypadají bezvadně! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vyzerá slušne.majú lacný obal,ale cez to sa viem preniesť ak je dnu schované niečo,čo je super.ja od she kupujem laky.som s nimi velmi spokojná.pred mesiacom mi prišla paletka tieňov avon luxe.to je des bes.v katalogu syte farby,mne sa to doma drolí,nedrží,zlieva,slabá pigmentácia.cena 8 eur..obal zlatý...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. zaujímavé :) no ja sa tiež she nejako bránim, neviem prečo, možno je na nich niečo, čo núti pochybovať, ale tie tiene vyzerajú fakt dobre a možno od nich tiež niečo vyskúšam, pamätám si iba ako som si skúšala v drogerke nejaké rúže a dosť boli mastné, tak som ich aj rýchlo odložila a šla som inam. :D ale aj tak si prvá u koho ich vidím recenziu na ne, takmožno ťa tým poteším. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tyjo, bych nečekala že sou tak pigmentované! Do nich půjdu

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ahoj, akú maskaru používaš ? :) robí ti krásne riasy :O

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, Ďakujem krásne za pochvalu :) Konkrétne tu som použila GOSH Darling riasenku - najnovšia od tej značky :) Čoskoro sa tu na ňu objaví aj recenzia!

      Odstrániť