3. 6. 2014

ORIFLAME Giordani Gold Calligraphy očná linka

Neviem čím to je, no všetky ceruzky, ktoré som doteraz bežne používala ako hornú linku mi oddychujú v kufríku, a siaham práve po takýchto linkách "v pere". Teda vlastne viem prečo :) Aplikácia s takouto linkou sa mi páči podstatne viac, je sýtejšia, tenšia ako keď si linku urobím ceruzkou, a celkovo podľa mňa vytvára na očiach krajší efekt. Jednou z najnovších, ktoré som skúšala prostredníctvom http://www.orif24.cz/, je táto Oriflame Calligraphy očná linka so skoseným hrotom pre precízne tvarovanie a zvýraznenie. Obsah NERO pigmentov zaručuje intenzívnu tekutú linku. Takisto obsahuje komplex LashVital, ktorý posilňuje a zvláčňuje riasy.
Linka bola ešte zabalená v škatuľke, ktorá je síce pekná, no ihneď po nafotení putovala do koša :) A vy ste s týmto ako? Nechávate si produkty v škatuľkách, alebo ich tiež zahadzujete a produkty si vkladáte buď do kozmetického kufríku alebo do taštičky?
A zo škatuľky hneď na prvý "kukuč" vieme vyčítať, že má 0,8ml. Nemám to presne na deň spočítané, no pri skoro každodennom používaní mi vydržala zhruba 2 mesiace. Nedá mi znova nepochváliť kvalitne vytlačené písmo na linke, pretože tam drží každé jedno písmenko :)
Hrot je síce pevný, no veľmi ľahko sa s ním manipuluje a obkresluje líniu rias. Čo tiež oceňujem je, že tak ako sa ľahko nanáša, sa aj ľahko odličuje, pretože napríklad pred touto linkou som mala linku od Essence a napriek tomu, že nebola vodeodolná, nešla dolu z očí absolútne ničím, a tak som ráno mala na očiach fľaky, dokonca ma aj viečka štípali, takže letela rovno do koša!
V popise sa síce píše o posilnení a zvláčnení rias - toto však neviem nijako potvrdiť ani vyvrátiť, nakoľko v čase, keď som začala linku používať, som už používala Realash sérum, ale na druhú stranu, možno aj pravidelné používanie tejto linky dopomohlo ku krajším riasam :)
Pre tie, ktoré si sledujú zloženie na každom produkte, ho pripájam nafotené, takže nech sa páči - môžete študovať :))
Momentálne má však Oriflame kopu noviniek, medzi ktorými mňa zaujala táto limitovaná kolekcia krémov na ruky.
Pre názornú ukážku pridávam zopár fotografií, na ktorých som nalíčená s Giordani Gold Calligraphy, takže môžete posúdiť samé, či sa Vám páči, alebo nie...

8 komentárov:

  1. Tak tohle vypadá skvěle :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Linka vyzerá fakt krásne a lákavo :)

    http://werushberry.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak ta vypadá výborně, musím ji omrknout :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. na tvojom očku vyzerá parádne:)!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som niekedy ale pred 3-4 rokmi používala linky v pere z klasickej rady v Oriflame, ale teraz som si už zvykla na gélové.. ale táto vyzerá dobre, aj obal sa mi páči :)

    OdpovedaťOdstrániť