7. 6. 2014

MARY KAY at Play paletka leskov na pery

Ahojte cicušky, počasie sa konečne umúdrilo a vyzerá to tak že nás čaká ďalší príjemný slnečný týždeň, a tak aj ja už utekám na slniečko, Vy si však môžete prečítať najnovšiu recenziu :)
Nie som si istá, no dnes to bude asi moja premiéra, a zrecenzujem Vám prvý produkt od značky Mary Kay, ktorá je veľmi kvalitná s ponukou širokého sortimentu pre požiadavky každej slečny, dámy, ženy... indecision

Dnes sa budeme zaoberať paletkou troch leskov na pery, z ktorých dva sú výraznejšie červené, a jeden so zlatistými trblietkami. Už teraz môžete hádať, ktorý z nich sa mi páči najviac :))

Viac fotiek a textu nájdete TU .

2 komentáre:

  1. cena je 14€
    http://www.marykay.sk/pripravky.php?kat=177&p=853

    OdpovedaťOdstrániť
  2. kamarádka, co dělá marykay, mi k nákupu dala nádherné stříbrné náušnice Swarovski, měli nějakou speciální akci :)

    OdpovedaťOdstrániť