21. 6. 2014

MARIONNAUD originálny slnečný púder na tvár

Momentálne, a zatiaľ posledným Marionnaud produktom, ktorý som testovala, je tento púder, alebo bronzer. Je len na Vás, či sa ho rozhodnete použiť na celú tvár, alebo iba na zvýraznenie lícnych kostí. Ja ho určite neskôr využijem aj na celú tvár, keď už budem trošku opálená, no momentálne mi verne slúži ako bronzer.

Tie, ktoré zvyknete čítať moje recenzie viete, že s bronzermi a lícenkami sa dosť dlho "zoznamujem", a napriek tomu, že tento má celkom výraznú farbu, dá sa s ním ľahko pracovať, takže som bola veľmi milo prekvapená!

Viac nájdete TU.

4 komentáre:

  1. Ten je veeeľmi pekný :) A teda fakt veliký, to je vidno na fotke, kde ho držíš :) ja teda bronzery veľmi nepoužívam, skôr lícenky a myslím, že keby som tento mala doma, aj tak by mi bolo ľúto zasahovať do toho krásneho vzoru...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Bronzer je priam obrí :-) ja pouzivam hlavne bronzer a v poslednom case som si zvykla na matne.. :-) je krasne pigmentovy..:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vyzera uzasne! ja mam teraz Essence a je super!

    Pozývam na letnú Sally Hansen giveaway, tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/06/letne-rozdavanie.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja som sa zase vrátila k Sunny od NYC, po "sto rokoch" som minula ten od ELF a teraz si akosi neviem nájsť z tej mojej zbierky ďalší obľúbený:)

    OdpovedaťOdstrániť