30. 6. 2014

Krásne vlasy s DOVE

Dnes končí súťaž na mojom blogu o Dove suchý šampón, preto si myslím, že je najvyšší čas napísať o ňom post, okrem iného. Ak sa tak rozpamätám, suché šampóny som mala pred týmto iba dva. Ten prvý mi zanechával príliš biele vlasy, a druhý bol fajn, len si už nepamatám aké to boli značky :D Ako sa vraví do tretice všetko dobré, a tak som dnes majiteľkou tohto úžasne voňajúceho suchého šamónu. Vôňu by som prirovnala k nejakému sladkému púdrovému parfému.
Ako je už celému svetu známe, vlasy si musím umývať každý druhý deň, čo ma už skutočne nebaví, a preto som rada, že niekto múdry vymyslel suché šampóny, vďaka ktorým si predlžujem čas medzi umytiami. Spomedzi tých troch - vrátane tohto, čo som testovala, tento hodnotím ako najlepší z nich. Aplikácia je jednoduchá, prosto len pred použitím pretrepete fľaštičku, a nastriekate šampón približne v 20-30cm vzdialenosti od korienkov vlasov a prečešete. Vlasy síce nevyzerajú ako čerstvo umyté, no je to podstatne lepšie, ako keby som šampón nepoužila, a rozdiel je teda neporovnateľný. Vlasy naviac, ako som spomenula pred chvíľkou zanechá voňavé veľmi dlhý čas. Obdobné šampóny majú tendenciu zanechávať na vlasoch biely povlak, no pri tomto to tak nebolo, a teda mu nemám čo vytknúť, svoj účel plný presne tak ako má. Určite odporúčam vyskúšať, a ak ste sa nezapojili ešte do giveaway, dnes máte poslednú šancu ho získať zdarma! :))
Sú, bohužiaľ :D aj dni, kedy potrebujem použiť klasický šampón, a tak by som Vám rada napísala zopár riadkov aj o Dove Intensive repair šampóne a kondicionéry. Tieto dva produkty sú súčasťou rady Damage Solutions a obsahujú zložku Keratin repair active, ktorá pomáha obnovovať proteíny na bunkovej úrovni. A práve vďaka nim sú vlasy silnejšie a lesklejšie. Ďalej obsahuje i technológiu FibreActive, ktorá preniká do štruktúry vlasov a ozdravuje ich zvnútra. Obnovuje štruktúru vlasov a chráni pred štiepením končekov a lámaním. S Dove šampónmi veľa skúseností nemám, ak sa nemýlim, mala som len zelený na rozštiepené končeky.
Po pravidelnom používaní, a vlastne už po prvej aplikácii som si všimla, že šampón perfektne pení, na čom si dávam pri testovaní dosť záležať. Takže vlasy mi aj dokáže výborne umyť, vyčistiť a postarať sa o ne. Kondcionéry veľmi neobľubujem, no takéto, ktoré netreba nechávať pôsobiť ešte oželiem a s počudovaním ich aj po umytí používam :) Z toho stačí rovnako malé množstvo. Inak tak pomimo - mne kondicionéry, balzamy, masky a kadejaká starostlivosť po umytí vydržia veľmi dlho, lebo na jedno použitie mi postačí zhruba množstvo hrášku.
Vlasy sú po umytí hebké na dotyk, a aj na pohľad pôsobia živšie. To či sú lesklejšie žiaľ neviem posúdiť. A musím sa priznať, že posledné mesiace ma už ani kvalita vlasov a ani lupiny netrápia tak, ako to množstvo vlasov čo mi denne vypadne :(
Vám ostatným, ktoré hľadáte dobré produkty na vlasy za prijateľnú cenu Vám ich môžem doporučiť, no verím, že väčšina z Vás ich už má odskúšané, však mám pravdu? :)
vľavo šampón, vpravo kondicionér

3 komentáre:

  1. Akurát nedávno som si na wishlist pripísala vlasovku Dove, pretože som ešte žiadny ich produkt na vlasy nemala a chcem ich skúsiť. A ako sa tak pozerám, idem do toho :)
    Suchý šampón som ja zatiaľ nemala ešte žiadny, ja sa zatiaľ trápim umývaním každé dva dni :D :/
    Pekný článok, Nel :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No, na tu vůni jsem docela zvědavá. Asi půjdu očuchat do drogerie:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. k suchym samponom ako takym...mam tmave vlasy a este som nenasla taky, ktory by mi nezanechal biely povlak. a po jeho pouziti sa aj tak necitim nijak... ocistene, ci sviezo, mam pocit len ze som sa upatlala este viac. jednoducho na vodu a klasicky sampon nema nic

    OdpovedaťOdstrániť