15. 6. 2014

GIVEAWAY o DOVE suchý šampón

Kto chce spolu somnou testovať DOVE suchý šampón? Ja už ho teda používam nejaký ten týždeň, no aby sa aj jedna z Vás presvedčila na vlastné vlasy :) že je skvelý, môžete si teda oň zasúťažiť!
Pravidlá sa opakujú už po niekoľkú giveaway, a teda stačí byť členom blogu cez GFC a sledovať ma aj na Facebooku.
Súťaž končí o dva týždne, t.j. - 30.6.2014!
Ak však chcete spraviť niečo naviac, poteší ma keď budete lajkovať a komentovať posty, aby som proste vedela, že ma aj niekto číta pravidelne, a nie len čaká kedy spustím ďalšiu giveaway... :) Do súťaženia priatelia!

50 komentárov:

  1. sledujem aj na FB aj GFC Nikola/Nika Orechovska :)
    nikolaorechovska@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jééé, super! :) Dúfam, že sa pošťastí a budem môcť vyskúšať suchý šampón práve od Dove :) Už dlhšie som rozmýšlala, že si ho zakúpim a vyskúšam, ale ešte ma nič tak nepresvedčilo :/ Preto by ma naozaj veľmi potešilo vyskúšať ho :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som zabudla dodať že na fb som ako Dominika Chládeková a GFC Domi :)

      Odstrániť
  3. zapajam sa sledujem ako Nikola Benková na fb a tuto cez tento ucet :)
    suchy sampon som niiikdy nemala :D neviem preco ale aj by som chcela skusit :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Som stála čitateľka, ktorá rada likuje, číta a komentuje :)
    GFC: Veronika Hajtmánková
    FB: Veronika Nikkie Hajtmánková
    nikkienka@gmail.com

    S pozdravom
    Nikkienka z !Between us girls

    OdpovedaťOdstrániť
  5. GFC & FB: Andrea Miškocová
    Suchý šampón som mala len raz a nedopadlo to veľmi dobre, tak snáď je tento iný ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. sleduji obojí :)

    yokophuonganh@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. GFC: dominnica l :
    FB: Mima lauková :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super, moc ráda bych vyzkoušela na vlastní vlas. :)
    Sleduji GFC i FB - Ivana Mikuličková (hezkakytka). hezkakytka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Gfc a Fb Dominika Sedliakova
    ddbauer2@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. GFC: Paula K.
    FB: Pupi Kulichová
    paula.kulichova@gmail.com :))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. sledujem cez gfc ako mona recenzie a na fb ako monika štrbová :)
    mona.recenzie@gmail.com
    ešte som teda nemala žiadnu možnosť vyskúšať suchý šampón a na tento som čítala že vonia krásne sladko :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. gfc a fb-Jana Svobodová
    už dlouho jej chci vyzkoušet :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Super GA, vyskusam, suche sampony, to je moja tajna zbran na mastne vlasy...asi to teda nie je nic originalne, vsak co ine ked sa niekam ponahlate by ste pouzili ako prvu pomoc, ze? No musim sa priznat, ze moje vlasy vydrzia svieze asi 1 a pol dna, takze sa snazim kombinovat klasicky sampon so suchymi samponmi, zvykla som si na schauma cotton fresh, je skvely, mala som aj taky puder od Amicy ale to nie je nic pre mna, nejako sa to sype vsade inde a nemam dojem ze by mojim vlasom dodal fresh look....ktovie aky je tento dove, rada by som skusila :)
    danka.zimova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Sleduji přes oboje pod svým jménem :) Mám suchý šampon od Syoss a moc spokojená s ním nejsem :/ Určitě bych chtěla vyzkoušet nějaký jiný.
    indrakova96@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ahoj :)
    GFC, FB- Dasa Frantova
    dasafrantova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. GFC & FB: Lenka Ďurčeková
    Email: lenka.durcekova@gmail.com
    Už by som tie suché šampóny chcela vyskúšať aj ja. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. sherbatsky@seznam.cz
    FB sleduju - Aneta R****rová, gfc též :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. GFC: Deni Hartmannová
    FB: Denisa Hartmannová
    denisa.hartmannova@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  19. GFC: Henrieta Blašková
    FB: Henrieta Blašková Lesňáková
    henrieta.lesnakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  20. GFC Miška
    FB nemám snad nevadí
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  21. GFC, FB: Lucia Balintová
    lucinkabalintova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. GFC Denisa Slobodová
    FB Andi Voilá
    denisa.slobodova@centrum.sk
    Už som vyskúšala asi 7-8 druhov ale ani jeden mi nesadol, ten ktorý mi vyhovoval vôňou ma nepresvedčil účinkom a naopak. Rada by som vyskúšala aj tento :)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Ja som stála čitateľka aj keď veľmi často nekomentujem :/
    GFC aj FB: Katarína Kačuriková
    email: katarina.kacurikova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Sleduji přes GFC jako Nikinkira
    FB Nikola Gaval.cová
    Nikinkira@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  25. kedze som prave nedavno minula suchy sampon a tento som este neskusala..rada sa zapojim :-) okrem toho v tomto teplom pocasi sa mi okamzite zamasti ofina, kedze nechcem stale umyvat, tak suchy sampon ma vie vytrhnut a vlasy vyzeraju normalne :-)
    Sledujem ta uz roky :-D pod menom Dorota a na FB: Dorota Mrkvová :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zabudla som napisat mail dora.mrkvova@gmail.com

      Odstrániť
  26. GFC: Peťuška
    FB: Peťuška Reichlová

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  27. zapájam sa suchý šampon chcem vyskušať už dlhšie :)
    b.remisova@gmail.com
    fb: Barbora Remišová
    gfc: Bibm

    OdpovedaťOdstrániť
  28. GFC: Kristina Uhrová
    FB: Kristy Uhrová
    kristy.uhrova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Vlasovku od Dove som ešte neskúšala, suchý šampón používam dosť často, takže zmena značky by mohla byť zaujímavá :-)
    Zuzana Stanko
    sueandcolours@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  30. GFC a FB: Veronika Pospíchalová
    vera.p@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Sledujeeem :)
    denie257@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Sleduji i "lajkuji" :)
    janca-777@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  33. GFC: aleachim15
    FB: Michaela Loffler
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  34. FB: ZM Prodej
    GFC: ZdeňkaM
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  35. FB: Lucia Kvaššayová
    GFC : Lucia Kvaššayová
    micka185@azet.sk :)

    OdpovedaťOdstrániť
  36. alltinygems@email.cz
    Moc ráda bych ho vyzkoušela. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Čtu na něj víceméně samou chválu a vzhledem k tomu, že mě zatím uspokojil jen suchý šampon od Lee Stafford, tak bych ho ráda vyzkoušela. Protože 300,- za suchý šampon? WTF.
    deeczko@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  38. Sleduju jako By-Moni
    Na FB sleduju taky jako Monica .................

    ByMoniBlog(zavináč)gmail.com

    Suchý šampon jsem ještě nezkoušela a tak bych ho velmi ráda vyzkoušela. Značku Dove mám velmi ráda, takže i kvůli tomu se zapojuju :)

    OdpovedaťOdstrániť
  39. GFC: Terka Černá
    FB: Teruš Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    Na obojím sleduji už déle :) a suchý šampon jsem ještě nikdy nezkoušela, zajímal by mě, vypadá dobře:).

    OdpovedaťOdstrániť
  40. Sleduji tě již dlouho:) Moc by mě zajímalo, jak Dove obstojí proti Batiste, Balea a Lush, co mám doma:))

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  41. Ever wanted to get free Twitter Followers?
    Did you know you can get them AUTOMATICALLY AND ABSOLUTELY FOR FREE by using Like 4 Like?

    OdpovedaťOdstrániť