11. 6. 2014

DERMACOL novinky 2014

Tento sprchový gél už síce nie je novinkou, no rozhodla som sa ho sem pripojiť hlavne kvôli tomu, že som si ho v tomto období veľmi obľúbila, a tak by som Vám rada dala tip, ak rozmýšľate aký si najbližšie kúpite :) Dermacol Aroma Ritual upokojujúci sprchový gél s vôňou tibetského jazmínu pokožku príjemne osviežuje a zvláčňuje. Vôňa jazmínu upokojuje myseľ po náročnom dni a povzbudí psychiku.
Túto radu Aroma Ritual na blogu nespomínam prvýkrát, a určite aj nie naposledy, pretože podľa mňa všetky sú výborné, voňavé a hlavne za lacný peniaz, takže Vám určite nezruinujú finančný rozpočet.
Ja osobne si nepotrpím na výživných a hydratujúcich sprchových géloch, takže skôr uprednostňujem to, ako sprchové gély voňajú, a tento teda vonia skutočne nádherne. Za vôňou nezaostáva ani kvalitná penivosť, takže sa nemusíte báť toho, že by ste na jedno použitie minuli polovičku balenia. Sprchový gél má 250ml a jeho cena sa pohybuje okolo 2eur. Vyskúšajte ak ste ho ešte nemali :)
A teraz už skutočne prechádzam k najnovším a najhorúcejším novinkám, ktoré si pre nás značka Dermacol pripravila. Prvou z nich je SUN vodeodolné tónovacie ochranné fluidum SPF 50, ktoré je ideálne, ak chcete byť pri vode krásne, no zároveň nechcete použiť make-up. Práve vtedy postačí použiť tento fluid, ktorý okrem toho, že pleť chráni vďaka SPF50, aj tónuje akékoľvek nedokonalosti, ktoré sa na pleti nachádzajú. 
Fluid má vysokú a účinnú ochranu proti UVA a UVB žiareniu. Pokožku chráni nielen pred slnečnými lúčmi, no i pred spálením a predčasným stárnutím. Ľahká tónovaná textúra zjednocuje farebný tón pleti. Podľa mňa by však v ponuke mohol byť ešte bledší odtieň, teda mne momentálne ešte tento nesedí a budem si musieť počkať kým sa trochu opálim... A chcem upozorniť že je celkom tekutý, takže pri stláčaní pumpičky si dávajte pozor, a choďte na to fakt zľahka.  A práve vďaka tomu, že je riedky, ho postačí úplne máličko, čiže toto 50ml balenie vydrží dlho a len tak ľahko ho neminiete :)
Obsahuje panthenol, ktorý hydratuje kožu a zvyšuje schopnosť obnovy pokožky, glycerín, ktorý zvláčňuje, zvlhčuje a vytvára na pokožke ochranný film. Okrem odtieňu mu nič nevytýkam - nádherne vonia a i keď na pleti zanechá taký mastný dojem, takto v lete a hlavne keď sa opalujem mi to vôbec nevadí.
Prípravok je vysoko vodoodolný, dermatologicky testovaný a bez parabénov.
A mojou najobľúbenejšou a najpoužívanejšou riasenkou za posledné týždne je ďalšia skvelá novinka - riasenka s názvom 1000 LASHES Volume Build Up .
Priznávam, že balením mi skôr pripomína nejakú "hračkársku riasenku" určenú malinkým slečnám, no keď si to vezmem z druhej strany, vyníma sa spomedzi všetkých, a hneď viem, kde ju mám hľadať. Obal však až tak dôležitý nie je, zvedavá som bola na samotné účinky, a teda to, čo dokáže s mojimi riasami docieliť.
Najskôr si ale pridáme oficiálny popis: "Dodáva riasam plnosť a extra hustotu s criss cross efektom, vďaka ktorému riasy nádherne vyniknú. Jemná krémová textúra umožňuje viacnásobné vrstvenie riasenky pre dosiahnutie požadovaného objemu bez rizika zlepenia a hrudiek. Každú riasu obalí stálym, dlhotrvajúcim filmom, ktorý neopadáva. Množstvo veľmi jemných nylonových vlákien viditeľne dopĺňa riasy, vypĺňa medzery a nádherne ich tak pri korienkoch zahusťuje a fixuje ich predĺženie. Vykreslí a zhustí aj tie najjemnejšie a najkratšie riasy. Unikátna objemová kefka 
naberá a prenáša na riasy viac hmoty vďaka špeciálnym štetinkám. Riasy sú dokonale rozčesané, krásne nadýchané a prirodzene zhustené celý deň."
S popisom sa dokonale stotožňujem, avšak prvá aplikácia nebola žiadna sláva. No na druhý deň som jej dala ďalšiu šancu, a neľutujem, pretože ako vidíte, pribudli mi k nej ďalšie dve, a od apríla som ani žiadnu inú nepoužila. Táto novinka sa teda stala celkovo mojou favoritkou spomedzi všetkých Dermacol riaseniek, a v tesnom závese za ňou je Vampire riasenka, s ktorou som bola takisto veľmi spokojná :)
Kefka je hustá, trošku väčšia no určite nie ako tie MEGA, ktoré už posledné mesiace vôbec ale že vôbec nemusím! Výborne sa ňou líčia aj spodné mihalnice, a rovnako aj vnútorné kútiky oka. Ak ste ešte neskúsili, odporúčam, ale ako iste viete, to čo sadne mne nemusí Vám, takže to berte len ako tip na viac ako dobrú riasenku :) Na záver už iba pridávam fotografie zopár líčení, v ktorých som použila túto novinku. Páči sa Vám efekt, ktorý vytvorila? Prípadne ak ste už túto riasenku otestovali na vlastnej koži, ste s ňou spokojné alebo nie?
A zároveň by som chcela poprosiť, ak poznáte nejakú dobrú telovú ceruzku do vnútra oka, sem s ňou, pretože biela ma už nejako prestáva baviť... ĎAKUJEM :)
 

11 komentárov:

  1. Takéto niečo potrebujem, lebo mám krátke a rovné riasy :( táto riasenka vypadá super, presne toto je ono :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta riasenka vyzerá gustovne :D Asi si pre ňu zájdem do DM :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super recenze a nádherné kosmetické novinky :) Ty sprcháče celkem dost žeru, fluid mě zaujal a řasenky...začínám mít pocit, že s mými řasami dělají mnohem mnohem lepší efekt jak Rimmel :-X ...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ten tónovací krém vyzerá super:), keď tak zaspomínam neviem, či som niekedy mala riasenku od Dermacolu:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ten efekt riasenky sa mi velmi páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tá špirála je super aj ja ju mám :)
    a prosím kedy bude vyhlásenie giveaway ? .)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Najlepšie ceruzky do vnútorného kútika sú tieto od Catrice: hrubšia, netreba sa riadiť iba tým, čo nám výrobca nalinku ako spôsoby využitia, po novom je až v troch odtieňoch, do vnútorného kútika je výborná a sama ju používam http://www.catrice.eu/sk/vyrobky/oci/linky-ceruzky/detail/product/made-to-stay-highlighter-pen-010.html tenšia varianta je už aj podľa názvu určená do vnútorného kútika, ale je iba v jednom odtieni http://www.catrice.eu/sk/vyrobky/oci/linky-ceruzky/detail/product/made-to-stay-inside-eye-highlighter-pen-010.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. OOO ďakujem! V Catrice stojane ma ani nenapadlo hľadať, určite sa po nich pozriem a pravdepodobne aspoň jedna z nich skončí aj v košíku :) idem na ne skúsiť pohľadať recenzie. Ešte raz veľmi pekne ďakujem :)

      Odstrániť
  8. sprchace som od Dermacolu este neskusala, ale ten fluid je super.. myslela som si, ked som to otvorila, ze dalsi tmavy BB cream.. ale ked som to dalej studovala, tak ma potesila SPF 50 a na pleti sice som bleda ako stena, pekne to zatonuje plet a je to prirodzene..dokonca ani s make-upom to nerobilo ziadne tazkosti.. riasenka je fajn, aj ked u mna je to priemer.. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. tu řasenku mám, je super, ale spíš mi řasy prodlužuje - což ale není na škodu, nemusím mít s každou gigantický objem, na to mám jiné :) líbí se mi, že je nadzvedne a nezatěžuje, jsou takové lehoučké, jediné, co mi vadí, je že mi k večeru ze spodních řas opadává :(
    Natálka

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Môj tip na telovú linku aj na vnútornú linku je ceruzka od Alverde. Je perfektná, mäkká a krásne telová.

    OdpovedaťOdstrániť