16. 6. 2014

BALEA telové mlieko so zlatým leskom

Takéto vecičky ja môžem, a tak som sa veľmi tešila na testovačku :) Nečakala som ani minútku a hneď som sa ním natrela. Až neskutočne krásne vonia - ak budete v DM, čuchnite si, i keď tá vôňa sa v podstate skôr rozplynie po nanesení, takže si ho budete musieť rovno kúpiť :D Ale nie, žartujem :)
Balenie je veľmi pekné, a určite pritiahne Váš pohľad k regálu, kde sa nachádza. Mliečko má hlavnú úlohu posiať telo trblietkami, no okrem toho obsahuje aj kakaové maslo, čiže sa o ňu aj jemne stará, a teda hydratuje ju a zvláčňuje.
Už všetkým musí byť jasné, že nepotrebujem žiadnu extrémnu hydratáciu, takže čo sa tejto problematiky týka, bohate mi vystačuje a vyživuje pokožku presne tak ako mi stačí a potrebujem. Ako vravím, veľkým plusom je vôňa, a ak hľadáte pekne voňajúce mliečko, tak choďte do tohto! Mne dokonca vôňou pripomína akýsi parfém, a aj výdržou sa mu približuje.
Keď však prejdem už k samotnému efektu, ja osobne by som privítala omnoho viac trblietok, pretože síce to oživí pokožku, no ja osobne, keď sa natriem obdobným produktom, kľudne a rada sa budem trblietať jak diskoguľa :D To však určite nie je cieľom tohto produktu, je to len môj subjektívny názor. Svoj účel ale spĺňa a pokožku po nanesení skutočne krásne prejasní vďaka trblietkam, a tá vďaka nim - aspoň si ja myslím, pôsobí opálenejšie :)
Cena je iba 1,99€/200ml, a je to limitovaná edícia, takže ak niečo podobné hľadáte, šup-šup čo najskôr do drogérie, nech sa ligoceme viaceré :))

3 komentáre:

  1. ja mám niečo podobné od Garnieru, len je to myslím po opaľovaní, ale to mi nevadí:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadá dobře :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vyzerá dobre :)

    http://mimainspire.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť