15. 6. 2014

AVON očné tiene True Color Quattro

Už je tomu nejaký ten rok čo som si kúpila, respektíve objednala tiene z Avonu. No práve s týmito, nazvime ich paletky, mám veľmi dobré skúsenosti, dokonca v minulosti som mala rovnaké, no v iných - limitkových odtieňoch. Tie boli obe ladené do hnedo-zlato-bronzovo-béžova, proste všetko moje najobľúbenejšie farby čo sa týka líčenia očí.

A konkrétne s týmito odtieňmi som spokojná 50 na 50, pretože tie spodné vôbec nevyužívam, a použila som ich iba kvôli testovaniu. Jednoducho takéto odtiene sa mi na sebe nepáčia, necítim sa v nich dobre. Za to tie dva zvyšné sú presne podľa môjho gusta :)

Celá recenzia sa nachádza TU.

3 komentáre:

  1. Avon je moja obľúbená kozmetika a tieto tiene im vyšli :) a podľa mňa ti idú aj tie modré tiene vyzerá to super ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja modre tiene az tak nevyuzivam..najcastejsie ako spodnu linku..vtedy sa to na mne paci.. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásne odtiene aj líčenie!:)

    OdpovedaťOdstrániť