18. 5. 2014

REALASH sérum - 2. časť

Ahojte, tak mesiac od prvého použitia tohto séra prešiel, a teda môžem sa s Vami podeliť o fotografie PRED a PO používaní, a toto isté si znova zopakujeme ešte po 3 mesiacoch používania :) 
Myslím si, kopírovať sem všetok oficiálny popis by bolo zbytočné, keďže všetky potrebné informácie nájdete na http://realash.sk/. Takže pridávam odfotené zloženie produktu, a svoje pocity z používania.
Znova, ako som Vám spomínala aj pri používaní GOSH séra na riasy, aj v tomto prípade som prvú zmenu pocítila už po prvom použití, kedy som si ráno líčila riasenkou riasy, a úplne super mi "stáli" a nemusela som sa s nimi trápiť tak, ako zväčša. Ja neviem proste na mňa asi podobné vychytávky fungujú tak ako majú, takže sa len teším :))
Z používania ako takého som si všimla, že sa mi riasy začali akoby vytáčať, ale veď budete môcť samy posúdiť na fotkách nižšie spred mesiaca a teraz po mesačnom používaní.
Aplikácia je úplne jednoduchá - sérum sa nanáša podobne ako očná linka - čiže tesne k mihalniciam, avšak iba na vrchné mihalnice, nie na spodné. Čo veľmi oceňujem je to, že sérum oči nijako nedráždi, a ani raz počas používania ma oči neštípali, a to ich mám celkom citlivé. Občas som však na aplikáciu zabudla, musím sa priznať :)) Nič to ale nemení na fakte, že som s účinkami séra spokojná, a už sa hrozne teším, kým ho domíňam celé, a aký bude potom konečný efekt :) Poďme sa teda pozrieť na spomínané fotografie, a dajte mi do komentárov vedieť, či tam nejaký ten rozdiel vidíte alebo nie :)) Ešte musím poznamenať, že nafotenie podobných fotiek ako boli tie prvé bolo dosť náročné, takže som sa snažila vybrať v čo najpodobnejších "pózach"...

18 komentárov:

  1. podľa mňa rozdiel je viditeľný :) a riasy máš viac vytočené aj hustejšie

    OdpovedaťOdstrániť
  2. teda výsledok je naozaj skvely, rozdiel vidim hned :) super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásny výsledok, rozdiel je skutočne viditeľný :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. súhlasím s babami, je pekný výsledok:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Veliký rozdíl tam tedy je! :))))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. celkom slušné.myslíš,že sa výsledok udrží,ked to prestaneš používať?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jedno balenie má vystačiť na 4-6mesiacov, určite ho však celé vypoužívam, a prípadne ešte potom by som mohla spraviť ďalší článok, ako to celé pokračuje ďalej :)

      Odstrániť
  7. Boží!♥ přemýšlím, že do něj půjdu a zainvestuji si :D, je to docela drahé, ale ceně odpovídá kvalita :). Já používám ty za stovku, pár korun, jen pro takový ten můj pocit :D :). Jsem na kosmetičce a o to více by mě to lákalo :))))) kolik si za to dala a odkuď ho máš? :) super změna, už se těším na výsledek! :) to snad nebudeš muset ani používat řasenku, ne? :D
    A chtěla bych se zeptat, až ti po těch cca 3 měsících dojde, koupíš si další balení nebo ne? Já jen, jestli ten "efekt" vydrží, nebo se musí nadále používat? :) Díky za odpověď :-*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No riasenky sa asi nevzdám :)) Balenie má vydržať 4-6 mesiacov, takže potom sa rozhodnem podľa toho aké zmeny budem pociťovať aj naďalej...
      Sérum nájdeš na www.realash.sk, je tam aj cena aj všetky potrebné informácie, tak si popozeraj :)

      Odstrániť
  8. Rozdíl je viditelný, po používání máš opravdu řasy delší a hustější :) No uvidíme, s těmi svými nejsem moc spokojená, tak třeba tady zainvestuju...

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Výsledok je viditeľný :) rozmýšľam aj ja nad kúpou :)
    a môžem sa spítať kedy bude vyhlásenie giveaway
    ? :)

    OdpovedaťOdstrániť