1. 5. 2014

Používate antiperspiranty s obsahom hliníka??

Už dlhšie sa zamýšľam nad tým, že by som si začala kupovať nejaké menej škodlivé antiperspiranty ako doteraz, pretože všetky čo používam - značky bežne dostupné v drogériách obsahujú hliník, preto ma zaujíma, ako ste na tom Vy? Či si vždy pozriete, či daný antiperspirant obsahuje alebo neobsahuje hliník, alebo sa tým vôbec nezaoberáte... Ak áno, budem vďačná za každý typ na antiperspirant bez obsahu hliníku, a najlepšie by bolo ak by bol voľne dostupný v drogériách.
Prejdime však k podstate dnešného postu a ňou je, pre mňa novinka zo stránky www.nepotsa.sk, ktorá bola aspoň pre mňa donedávna neznámou, preto si myslím, že by bolo super dať Vám o nej vedieť, ak máte rovnaký problém ako ja. Mojím veľkým trápením je potenie sa v takej miere, že na tričkách mám vždy mokré a veľké mapy :( Kedysi som používala Driclor, no ten ma neskutočne štípal, takže letel zanedlho do koša... Preto som sa veľmi potešila, keď som uvidela tento produkt!
Perspi-Guard ponúka až päťdennú kompletnú ochranu, ktorá zreguluje produkciu potu presne na tom mieste, kde trpíte nadmerným potením. Nedráždi pokožku a navyše šetrí Vaše oblečenie tým, že nezanecháva na oblečení biele škvrny. Zloženie bolo vyvinuté lekármi a farmakológmi na základe 10-ročného štúdia klinickej hyperhidrózy. Antiperspirant sa aplikuje 1-2 krát týždenne na problematické miesta ako podpazušie, dlane či chodidlá, triesla a hlavu. Výraba sa v 50ml objeme s praktickým rozstrekovačom, ktorý vydrží až 6 mesiacov. Prípravok je neparfumovaný takže ho môžete bez problémov kombinovať s deodorantom či parfémom.
Napriek tomu, že sa vyššie zaujímam o antiperspiranty bez obsahu hliníku, som si vybrala práve variantu s hliníkom, i keď e-shop ponúka aj bezhliníkovú formu, a to preto, lebo aplikácia sa mi zdala v tomto prípade pohodlnejšia. Antiperspirant používam presne podľa návodu, a teda 2x do týždňa, konkrétnejšie 3 streky na každé podpazušie, a už po prvom raze som badala rozdiel, a to teraz bez srandy kočky! V práci som sa sledovala či náhodou nevidno nejaký fliačik na tričku, a skutočne sa neobjavil. Zatiaľ som ho použila 4x, čiže ho používam 2 týždne, a vytešujem sa zo suchých podpazuší :) JUCH! I keď stále myslím na to aluminium v zložení, možno by som len potrebovala nejakú "odbornú" radu práve od Vás, ako veľmi je táto zložka nebezpečná, a konečne by som sa mu začala vyhýbať, takže kľudne DO MŇA! :))
Aj dnes som strávila nejakú tú hodinku v záhradke, a teda bolo fakt dosť horúco, a ja som bola stále v pohode. Tiež som však niekde čítala, že by sa nejako extra poteniu brániť nemalo, ale ak nájdem nejakú neškodnú verziu, tak predsa nebudem chodiť s mapami na tričku...
Tak to by bolo na dnes odomňa všetko, a budem sa tešiť na Vaše komentáre, či máte rovnaký problém s nadmerným potením ako ja, alebo ste jednou zo šťastných, ktoré podobné veci netrápia... :)

13 komentárov:

  1. Ja som to donedávna neriešila a kúpila som si, aký sa mi práve zapáčil. Teraz si však ku mne našiel cestu Weleda šalviový dezodorant a to je už iná káva. Síce je drahší, ale vydrží fakt dlho, má 100 ml balenie. Obsahuje alkohol, vodu, citrónovú šťavu, zmes prírodných éterických olejov, šalviový olej. Čisto prírodný. Mám pocit, že sa menej potím a celkovo, cítim sa v horúce dni lepšie :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka za tip Miška, určite sa po ňom pozriem!

      Odstrániť
  2. pouzivam neparfumovany tuhy. a ano, s obsahom hlinika. este som nenasla nehlinikovy taky aby aj fungoval

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja sa bojím, že antiperspiranty bez hliníka ani neexistujú - len deodoranty. Ja som to dlho neriešila, začala som asi pred rokom hľadať nejaký vhodný. A až pomerne nedávno som objavila 2 vyhovujúce - Alverde deo roll on (nedávno som ho recenzovala) a potom mi celkom vyhovoval CD citrus deo, ale ten obsahuje alkohol - trochu štípe. Inak hliník - vraj môže potenciálne prispieť k rakovine prsníka...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. však práve na tú rakovinu prsníka som narážala :(

      Odstrániť
  4. O tomto výrobku jsem už kdysi slyšela a jsem ráda, že vidím i recenzi :) Přemýšlela jsem o něm už delší dobu - zvlášť po (taktéž) neúspěšném boji s Driclorem (podobně jak ty - takové pálení/štípání, že to nebylo snesitelné, i přesto, že jsem se fakt ani trošku nepotila). Dá se tedy říci, že tento produkt působí stejně (intenzivně) jako Driclor? :) A já se snažila aspoň v zimě "žít" bez hliníku, takže používala jsem jen deodoranty a dávala si pozor, aby byly bez hliníka...ale už teď se to pomalu nedá (natož v létě)...:( Těžko říct, jaký to fakt má vliv...a vlastně na co vše to může mít vliv (když jsem teď těhotná, tak jsem taky trošku opatrnější)...zaujala mě ale verze od Weledy - viz. první koment :) Posonduju po netu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zuzi, ajja sa idem do toho pustit, tiež ma zaujala :)

      Odstrániť
  5. Já používám ty hliníkové, protože bez něj to prostě na mě nefunguje :(
    Zkoušela jsem Rexonu (Dove je totožné) a nyní mám novinku od Garnier, která krásně voní. Zatím jsem spokojená.

    Co se týče nežádoucích vlivů a možnost rakoviny prsu ... kamarádka vždy používala pouze deo Dove (ty které nemají hliník) a loni si našla bulku v prsu ... takže ono to může mít nějaký vliv, ale rozhodně to nebude, že když to budeš používat, tak ji budeš mít ... to by nesměli vyrábět ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Som prekvapená z takého antiperspirantu....nepočula som ešte o ničom, čo by sa aplikovalo len 2krát týždenne...a čo sa týka hlliníka...ja používam cca rok dezororanty bez hliníka...počas min. leta som sa však uchýlila opätovne na mesiac-dva na tie chemické a po lete som zas prešla k tým bez hliníka....ak to mám brať tak celkovo z toho, čo som doteraz čítala, tak tie bezhliníkové sú proste o čosi menej účinné...ja mám to šťastie, že mi našťastie stačia a prečo nedávať na seba niečo prírodnješie, keď mi to stačí...myslím, že ten súvis rakovina hliník nebol nikde 100%dokázaný, ale keď je tam tá pravdepodobnosť, hovorí sa o tom, prečo sa tomu vyhnúť, keď môžeme všakže...jednoznačne treba skúsiť sama na seba a uvidíš....ak chceš nakupovať prírodné veci, tak určite vbehni do Dm drogérie, majú tam niekoľko bio značiek, takže možno niečo vyberieš...mne aktuálne veľmi vyhovuje Annemarie Borlind bodylind spray....ale ten je myslím dostupný len na nete...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Baby ako ste spokojné s týmto antiperspirantom Perspi-Guard? Zvažujem tiež jeho kúpu.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja pouzivam tento, ktory je na obrazku a 100% funguje a to som mala straaaasne problemy s potenim... Ale tento je bez aluminia: Antiperspirant bez aluminia Perspi-Guard Sensitive 50 ml, planujem ho vyskusat...

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ja tiež používam tento produkt, je možné ho aj zakúpiť v lekárni, ale bola som sa informovať bohužiaľ produkt je drahy, na internete som ho našla o 20% lacnejší, zhoda náhod v lekárni bol leták na tento produkt aj so stránkou http://www.mysalon.sk/potenie/ , hneď po objednávke ma kontaktovali, a keď už som mal pani na telefone tak som sa aj informoval co a ako.. môžem odporučiť na 100%, preto som pridávam aj ich odkaz, ktorý si zaslúžia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ja pouzivam Salviovy deodorant od Weledy. Nadherne vonia a dlhodobo vydrzi. Vyrobky su dermatologicky testovane, bez obsahu hnacich plynov a neobmedzuju cinnost potnych zliaz kvoli prirodnemu zlozeniu (cajovnikovy, salviovy a ine etericke oleje). Je skvely, odporucam! :)

    OdpovedaťOdstrániť