15. 5. 2014

NOVINKA! KEEPCUP BREW

Už je tomu nejaký ten rok, čo používam KeepCup, no vtedy boli dostupné iba plastové verzie. Od apríla však dostať kúpiť aj takéto krásne sklenené poháriky. Vďaka webu www.mabets.sk som mala možnosť ako jedna z prvých, alebo lepšie povedané spolu s niekoľkými vybranými blogermi a blogerkami otestovať túto novinku, za čo im veľmi pekne ďakujem :) O tom plastovom ste si mohli prečítať TU, takže sa nebudem opakovať a písať sem celú tú filozofiu znova... Ak Vás to ale zaujíma, všetky potrebné informácie nájdete napríklad aj TU.
Ja mám pohár zo série Alchemy v odtieni Silver(veľkosť S), no na výber je až 10 rôznych farebných kombinácií, takže si každý príde na svoje! Okrem veľkosti S(227ml) sa dá kúpiť aj veľkosť M(340ml). Ak by som sa mala rozhodnúť, ktorý mi po vzhľadovej stránke vyhovuje viac, tak to na plnej čiare vyhráva práve tento zo skla. Skoro denne si doň robievam buď Latté alebo v poslednej dobe mi zachutilo Tea Latté, a brávam ho do práce, no obľúbila som si z neho piť aj doma :)
V čom je ale iný okrem toho že je zo skla? KeepCup Brew má väčší otvor na pitie. Nový vylepšený uzáver je odolný voči vyšplechnutiu nápoja, nie však na 100%, no do práce chodievam bicyklom, takže mu dám trochu zabrať, avšak ešte sa mi nestalo, že by sa nápoj dostal von... Silikónový prstenec chráni Vašu ruku pred teplom. Pohár je vyrobený z temperovaného sodnovápenatého skla, ktoré je odolné voči mechanickému a tepelnému poškodeniu. Nie je nerozbitné, je však veľmi odolné. Polypropylénový vrchnák a sklenený pohár sú 100% recyklovateľné a BPA free
Ako ste už iste zvyknuté, vrchnáčiky a prstence si môžete podľa chuti a nálady meniť. Skúšala som to aj ja, no vrchnáčik mi nesadol tak ako by mal, takže odporúčam páriť len plastové s plastovými a sklenené so sklenenými :) Trošku som ale bola sklamaná, pretože v e-shope majú všetky poháriky na prstenci okolo loga akoby slnečné lúče, a akurát tento môj ich nemá... S nimi by bol podľa mňa ešte krajší. Ale ten červený vrchnáčik mu veľmi pristane, súhlasíte somnou? :))
V ponuke sú aj poháre s korkovým prstencom, a teda musím uznať, že tie vyzerajú tiež super! Za seba ho môžem všetkým len odporučiť, a som si istá, že si nájde kopu verných fanúšikov, akým som sa stala aj ja, takže - zvažujete kúpu niektorej kombinácie? :)

6 komentárov:

  1. Kúpu nezvažujem už len z toho dôvodu, že ho má každá druhá blogerka a za posledné dva dni som o ňom videla už asi 10 článkov a v takom prípade ma to vždy od kúpi akéhokoľvek produktu odrádza.. :-/
    Už tak nejak zo zásady neznášam veci, ktoré majú všetci navôkol mňa.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nie, nezvazujem. nieco take by som nevyuzila a dvojdnovu brigadnicku vyplatu za "pohar" ochotna dat niesom teple napoje zo sebou nosim vyhradne v zime a v nadobach od ktorych pozadujem 100% uzatvorenie. teda v pripade ze tym silno hrkam na vsetky strany nesmie vyjst von ani kvapka. a tak ako pise Zuzana vyssie, chytam alergiu na veci co maju vsetci

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ešteže ja vidím zatiaľ prvý článok o tomto "cup-e", ale v poslednej dobe moc nestíham obiehať všetky blogy:),kúpu nezvažujem z jednoduchého dôvodu, pravdepodobne by som ho nevyužila, takže tak:), ale pekne spravované:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. :) sekne ti to na fotečke...veľmi pekné gate aj bolerko....alebo svetrík alebo ako to nazvať...nabudúce si poprosíme aj hlávku odfotiť:))....mne keepcup ako som písala vyhovuje...je to anozaj o prefereciách či to človek denne využije alebo nie....ja som tých termohrnčekov mala veľa, ale práve to, že môžem mať kávu v skle je pre mňa super!

    OdpovedaťOdstrániť