29. 5. 2014

NOVINKA! GOSH BB púder

Medzi poslednými GOSH novinkami je aj tento púder, ktorý krásne dopĺňa BB kolekciu. Pre mňa sú ich obaly bezkonkurenčné a veľmi sa mi vzhľadovo páčia - veď viete že čierna a biela - to je moje! :) Úvodom si dovolím pripísať niekoľko oficiálnych informácií, aby nám všetkým bolo jasné, na čo je produkt určený.
"GOSH BB Powder je určený ženám, ktoré uprednostňujú bezchybný matný vzhľad alebo túžia po jednoduchom kroku, ktorý im pomôže regulovať nadmerný lesk niektorých partií pleti. 
Hodvábny kompaktný BB púder spája výhody make-upu s ľahkým krytím s účinkami hydratačnej starostlivosti. Perfektne dopĺňa efekt BB krému, ale môžete ho použiť s akýmkoľvek iným make-upom, alebo samostatne - pre nádherne prirodzený, matný vzhľad pleti."
Keď mi v e-mailovej schránke pristál e-mail, že mi bude doručená jedna z najnovších noviniek - buď tento púder alebo roll-on na očné okolie, v duchu som si priala práve roll-on, nakoľko momentálne mám celkom slušnú zbierku púdrov, povedala som si, že mi ďalší netreba. Svoj názor som však už po prvom použití radikálne zmenila, a bola som vďačná, že mi prišiel práve púder - pretože je SKVELÝ!!!
Dobre, balenie som pochválila, je to taká klasika značky, takže v tomto smere sklamaná nemôžem byť... O kvalite uzatvárania je myslím aj zbytočné hovoriť :) Balenie navyše obsahuje "labutienku" a zrkadielko, čo určite nie je na škodu! I keď sa priznám, že s labutienkom si nerozumiem, v nutných prípadoch mi bohate vystačí, ale inak používam štetec. Odtieň sa mi už na oko zdal, že by mohol byť fajn - je to totiž ten najsvetlejší spomedzi všetkých. Ja mám teda odtieň 02 SAND, no dostupné sú aj odtiene s číslami 04 BEIGE, 06 WARM BEIGE a 08 CHESNUT.
Pýtate sa čo je na ňom také super? V prvom rade mi hlavne sedí odtieňovo. Vôbec nie je ladený do oranžova, povedala by som, že má také "zemité" zafarbenie, respektíve prirodzené, telové? Neviem to presne popísať, no proste mi úplne sedí na pleti. Vytvorí nádherný matný finish a o tom perfektnom pocite na pleti ani nehovorím... Možno si poviete, že preháňam, no keď mi niečo raz vyhovuje, musím to vychváliť do nebies! :)
Moja pleť má na míle ďaleko od dokonalej, no vďaka tomuto púdru sa cítim "krajšie", a mám pocit, že aj trošku prekrýva akné, a asi práve preto pôsobí moja pleť po aplikácii zjednotenejšie. Jediným mínusom, ak sa to tak dá vlastne pomenovať, by som označila množstvo, ktoré toto balenie obsahuje - 6,5g, čo sa mne osobne zdá na takýto vynikajúci púder málo :D pretože sa mi míňa ukrutnou rýchlosťou... Nič to však nemení na fakte, že si po minutí tohto balenia určite zakúpim ďalšie a budem sa aj naďalej tešiť z toho pocitu, že sa aj ja - maximálne nedokonalá približujem k "dokonalosti" :)
Na koniec by som chcela upriamiť pozornosť aj na práve prebiehajúcu akciu, ktorú sa istotne oplatí využiť!

3 komentáre:

  1. Vypadá parádně, hlavně ten odstín je super, parádně světlý! I obal je hezký, takový placatý mi přijde:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Páni to si asi kúpim, hľadám púder, ktorý by moju pleť udržal matnú po celý deň a nebol by príliš tmavý.

    OdpovedaťOdstrániť