12. 5. 2014

Nie každému všetko sadne...

Recenzie na blogoch už o týchto novinkách obleteli celé Slovensko, a keďže všetky kočky, ktorých recenzie som si prečítala s nimi boli nadmieru spokojné, bola som zvedavá či to aj u mňa bude tak alebo nie...

Rúž má perám dodať ľahkú krémovú farbu. Obsahuje vitamíny C, E a kolagén, ktoré pery hydratujú, vyživujú a spevňujú. Dokonca má aj OF15, čo určite nie je nikdy na zahodenie, pretože aj pery by sme si mali pred slniečkom chrániť!

Dnes znova nájdete celý článok na www.kamzakrasou.sk. Prajem príjemné čítanie a úspešný začiatok nového týždňa! :)

7 komentárov:

  1. Ja ho mám kúpený, ale ešte neotvorený... som zvedavá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já jsem s ní velice spokojená :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Neviem ci si pozerala u mna, ked som pisala recenziu, ale tento odtien som testovala a na perach vyzera rovnako ... ale zas musim povedat, ze som este nevidela jeden jediny ruz, ktory takto neposobi na perach a zaroven slabo kryje. Vsetky tieto svetle odtiene, ktore ti neprekryju farbu tvojich pier na 100% budu posobit ako keby zaliezli do vrasok na perach, to iste robia tmave, akurat to nevidis ked ti prekryju aj farbu pier, u tychto slabsich je vo vraskach farba intentzivnejsia a preto to tak nepekne posobi.

    Mishella

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja mám 3 tmavšie, veľmi výrazné odtiene...nezaznamenala som, že by zaliezali do vrások, resp. to nejak nevnímam pri tých výrazných odtieňoch...avšak tým, že sú farby výrazné veľmi sa rozmazávajú....až moc...viac ako iné hydratačné rúže....a nedokážem ho mať dlhšiu dobu pekne namaľovaný bez rozmazania

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To je pravda, rozmazáva sa ako besný a všade sa otláča, ešte aj na zuboch mi skončil ale aj napriek tomu patrí medzi moje obľúbené :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. skoda, pretoze farba je naozaj nadherna :-) Ja som neskusala ani jeden z tejto rady, takze neviem.. ale je iste, ze si nebudem objednavat z tejto rady, aj ked odtiene su krasne takmer vsetky..

    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mám ale v odtieni rich merlot a rozmazava sa, nesadol mi vobec, este aj na zuboch som ho mala, takže nie dakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť