24. 5. 2014

Moja prvá, nie veľmi kladná skúsenosť s Oriflame riasenkou...

Tentokrát sa spolu somnou pozriete na značku Oriflame, konkrétne som testovala riasenku Hyper Stretch XL. Balením je podľa mňa úplne jednoduchá a obyčajná... Priznám sa, že mňa obal vôbec neupútal, a asi by som po nej sama od seba nesiahla - ja som totiž z tých, ktoré priláka najmä krásne balenie.
Aj napriek tejto malichernosti som nehádzala flintu do žita, a pustila sa do testovania. Najskôr jeden deň, za ním druhý, a takto sa to "ťahalo" niekoľko dní po sebe, až som prišla k záveru že...
Pokračovanie TU.

5 komentárov:

  1. Mi Oriflame vyhovuje, vyzkpoušela jsem plno věcí tuhle řasenku sice ne, ale miluji Wonderlash :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Snažím se být nezaujatá, ale kdykoliv si objednám něco z katalogu, ať už Avon nebo Oriflame, tak jsem většinou akorát naštvaná.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Za seba môžem tiež s čistým svedomím odporučiť wonderlashku, keby mala o niečo kratšiu "rukoväť" :D bola by to ideálna riasenka pre mňa... Ostatné od Oriflame som neskúšala, nejak ma nelákajú...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. občas kúpim wonderlash,aj vodeodolnú som mala,celkom slušná.iné som neskúšala.vydržía však len tri mesiace.teraz mi prišla z avonu paleta tieňov luxe.tak biednu pigmentáciu som nevidela dávno.celkovo to objednávam dosť málo,pretože cena je vyššia ako kvalita.žial.ale z oriflame ti odporúčam gulôčkový púder,to je báječná vec.

    OdpovedaťOdstrániť