26. 5. 2014

Milé prekvapenie od Oriflame

Pred pár dňami som písala nie veľmi pozitívnu recenziu na Oriflame riasenku, no ako som už vtedy spomenula, teraz sa budem venovať produktu, ktorý mi vyhovuje a často po ňom siaham. Je ním práve tento trblietavý lesk na pery...
Tento produkt je len vecou vkusu, pretože viem, že niektoré ženy skôr uprednostňujú rúže, a lesky im doslova prekážajú, no ja patrím do tej druhej skupiny, a teda rada okrem rúžov používam aj lesky na pery a kadejaké vychytávky :)
Pokračovanie TU.

7 komentárov:

  1. lesky veľmi nepoužívam, ale tento som mala rada a bol asi prvý, ktorý som dopoužívala do konca. ovšem ešte v starom balení :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Lesk sa mi veľmi páči, krásny odtieň. Ja rada používam lesky aj rúže, podľa toho, akú mám náladu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten odstín se mi velmi líbí nejen v tubičce, ale i na fotce na tvých rtech

    OdpovedaťOdstrániť
  4. kedysi som milovala trblietkove lesky, ale teraz ak si uz dam lesk, tak len jednofarebny.. ale vyzera od oriflame celkom pekne :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. vyzerá pekne na slnku :) ale ja preferujem skôr rúže a ak lesky tak jednoznačne bez trblietok :)

    OdpovedaťOdstrániť