18. 5. 2014

MARIONNAUD rúž na pery - novinka jar/leto 2014

Dekoratívnu kozmetiku Marionnaud som doposiaľ v rukách nemala, takže ako aj pri predošlom laku na nechty, aj pri testovaní tohto rúžu som bola veľmi zvedavá, či s ním budem spokojná. S recenziami na túto značku som sa na internete nestretla, takže som nemala žiadnu predstavu o kvalite produktov.

Nastal však pravý čas, a dnes som už aj ja hrdou majiteľkou niekoľkých produktov dekoratívky Marionnaud. Dnes sa teda bližšie pozrieme na horúcu novinku, ktorá je podľa mňa ako stvorená na jarnú/letnú sezónu!

Celú recenziu na tento skvelý rúžik nájdete TU.

1 komentár:

  1. Ach, tá farba je krásna, aj keď som v ankete uviedla, že používam hlavne červené rúže, tento by som v mojom kozmetickom kufríku uvítala s radosťou :-)

    OdpovedaťOdstrániť