12. 5. 2014

FIGS&ROUGE multifunkčné balzamy na celé telo

Prednedávnom som Vám značku Figs&Rouge ako takú už predstavila, preto sa nebudem opakovať, a dnes sa budem venovať čiste týmto dvom multifunkčným balzamom. V mojej zbierke momentálne panujú príchute, respektíve vône - Lemon Berry a Wild Cherry - ktorý mám z http://www.bionatural.sk/.
Obaja títo krásavci sú vhodní na použitie či už ako balzam na pery, tak aj na ruky, a v podstate na celé telo, no nakoľko majú 17ml, ja ich uprednostňujem na používanie namiesto balzamu, a len v nevyhnutných prípadoch, kedy si nechcem so sebou brať veľa krémikov, nimi nahradzujem napr. aj krém na ruky. Celkovo je v ponuke 7 rôznych druhov, čiže do kompletnej zbierky mi chýba už "iba" 5kúskov :)) Sú 100% prírodné - 100% čisté - bez obsahu ropných látok a pokožku dlhodobo vyživujú, intenzívne hydratujú a chránia ju.
Balenia týchto balzamíkov sú podľa mňa úplne úžasné, a myslím si, že po minutí ešte ich plechové kelímky na niečo využijem... Veľmi oceňujem, že všetky písmená sú na nich vytlačené kvalitne a natrvalo, takže nehrozí, že by sa po nejakom čase zošúpali, keďže už somnou čo-to prežili, som si tým istá.
Priznám sa, že vône som čakala trošku intenzívnejšie, napríklad ako je v kréme na ruky, ale zase na druhej strane sklamaná nie som, pretože voňajú krásne a skutočne presne tak, ako je aj na každom balzame napísané. Najpodstatnejšie však je, že moje pery dostatočne vyživujú, hydratujú a ochraňujú, takže ich mám krásne bez akýchkoľvek šupiniek, či kadejakých nedostatkov :)
Jediné čo mi možno trošku prekáža je to, že je do nich potrebné siahať prstami, takže nie vždy je to veľmi praktické... Najradšej ich však používam pred spaním, kedy som si istá, že mám ruky čisté. Ten vľavo by mal pery trošku zafarbiť, ale fakt iba trochu, rozdiel vidím, len ak si nanesiem väčšie množstvo. No ten druhý má priesvitný finish, veď omrknite fotky nižšie...
Na záver ešte pridávam fotografiu zloženia, aby ste sa mohli presvedčiť o 100% prírodnosti produktov :)
Tak čo kočeny, podľahli ste už aj Vy kúzlu týchto malých voňavých dózičiek? Ak áno, zaujímalo by ma, aký konkrétne máte :))

9 komentárov:

  1. Tak já ještě žádný nemám a hodně mě zaujal složením že je 100% přírodní :)
    Určitě se po nějakém podívám
    http://katerinazuzanakova.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mě tedy nepřesvědčily ... po pár měsících úplně změnily strukturu a jakoby zžlukly ... vím, že to je tím, že jsou přírodní, ale když jsem vyhazovala téměř plné kelímky, tak mi to fakt drásalo srdce i nervy

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja mam maslo na pery vanielkove ale v tube čo sa vytlača su peknee:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja mám teda všetky možné verzie FR balzamov a musím povedať, že mi najviac vyhovujú práve tieto plechovkové... sú skvelé. Mám vanilla-orange aj wild cherry.
    Alenis: že po "pár mesiacoch" :D Ak by som používala len jednu plechovku, asi tak po mesiaci by bola fuč :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ak by som mala len tento jeden jediný, tiež by sa mi rýchlo minul, no mám asi 5 ďalších takže preto :))

      Odstrániť
  5. Tak ja ich mám 22 :D /celkovo, nielen FR značka/... nedávno som ich fotila do pripravovaného článku na blog, tak to mám zrátané :) Používam momentálne 9 :D... psychiatria, no...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. čožeee???? čítala som s otvorenými ústami :DDD teda, kto by sa ti rovnal

      Odstrániť
    2. :DDD
      No ale už som si dala stopku v nakupovaní ;).

      Odstrániť