22. 5. 2014

Čím sa v posledných týždňoch približujem k dokonalejšej pleti?

Priznávam - nikdy by som nepovedala, že budem spokojná s make-upom značky Miss Sporty. Vždy som siahala po drahších produktoch, pri ktorých som si myslela, že cena sa rovná kvalite, no nie vždy to tak je.
Tak si poďme pekne po poriadku predstaviť túto inovovanú radu, aby som dala na pravú mieru, o čo vlastne ide.
Oficiálne informácie znejú nejako takto - "Rada Miss Sporty So Clear sa stará a čistí Tvoju pleť, zatiaľčo oná krásnie! Čím častejšie budeš tieto produkty používať, tým bude Tvoja pleť krásnejšia!" Určite ste si povedali, no určite, je to ďalší reklamný ťah, a žiadne zázraky sa nekonajú, navyše za tú nízku cenu... Ja som tiež nič, respektíve len veľmi málo od týchto produktov očakávala, a teraz s úsmevom na perách uznávam, že majú skutočne pravdu. Celá rada sa skladá z make-upu, púdru a korektoru, ktorý zatiaľ nemám, no myslím, že si ho pôjdem dokúpiť, nech to mám pekne kompletné :))
Každý produkt totiž predstavuje 4násobnú pomoc:
- absorbuje prebytočný maz z pleti
- čistí pleť, viditeľne eliminuje akné a zmenšuje póry
- prírodné zvlhčujúce zložky pleť zvláčňujú a hydratujú
- komplex minerálov napomáha udržovať pleť bez lesku.
Po nanesení pleť pôsobí sviežim a čistým dojmom, pretože make-up absorbuje prebytočný maz z pleti, takže pôsobí prirodzene matne, zatiaľčo póry, škvrny a nedokonalosti sú celkom slušne prekryté. Výdrž by mala byť 9 hodinová, a viac hodín som ho zatiaľ ani nemala, no spokojnosť je na mieste!
Nanášať sa ho odporúča buď prstami alebo hubkou, ja ho však aplikujem štetcom. Začínať by sa malo na T-zóne a potom už len rozotierať do strán pre jemný a neprerušovaný vzhľad.
Make-up na mňa zanechal prekvapivo veľmi dobrý dojem, či už čo sa prekrytia týka, takisto aj výdrž je slušná... Možno by som ešte mohla spomenúť "príhodu", ktorá sa mi stala. Keď ho použijem a večer sa odlíčim, na takých čerstvejších pupákoch sa mi spravia akoby šupinky, ktorí mi počas noci odpadnú a akné sa začne skôr hojiť :)) Super nie? K dostaniu je v troch odtieňoch za 85Kč/3,49€(30ml). Ja mám odtieň 002 MEDIUM - a najskôr som sa dosť zľakla, pretože vyzerá oranžovo, no na pleti sa prispôsobí odtieňu pokožky a perfektne splynie! Ak mávate rovnako ako ja ustavičné problémy s akné, skúste túto alternatívu. Myslím, že by ste si tiež prišli za málo peňazí na svoje!
A môžeme v skratke prejsť k púdru, ktorým sa počas dňa zvyknem prepúdrovať, ak pociťujem mastnejšiu T-zónu. Ako vidíte, nové balenie obsahuje okrem labutienky i zrkadielko, takže sa môžete kdekoľvek upraviť behom chvíľky. Čo ma prekvapilo - možno už niektoré tušíte o čo pôjde, lebo na tomto si dosť zakladám :D je, že sa z púdru strieborný nápis ani po mesiacoch nezošúpava, takže som s kvalitou potlače spokojná ako sa patrí :)) I keď je na prednej strane vyznačené číslo 3, podľa mojich informácií by mal byť dostupný iba v jednom odtieni, ktorý je aj uvedený na zadnej strane púdru, a to 001 TRANSPARENT. Odtieň púdru mi tiež sedí, a z toho teda vyplýva, že som si našla nových favoritov v tejto oblasti. Jeho cena je 89Kč/3,59€ a má 9,4g.
Veľmi ma zaujíma Váš názor na tieto produkty, ak ste ich mali - ako ste s nimi boli spokojné, či rovnako ako ja, alebo Vám nesadli...?

7 komentárov:

  1. Od Miss Sporty mám iba laky na nechty a špirálu a som s nimi veľmi spokojná, ale táto recenzia ma veľmi zaujala a časom asi vyskúšam aj tieto produkty :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Měla jsem tento make-up ještě ve starším provedení a až na tu šílenou barvu jsem byla hodně spokojená, tak třeba se odstíny zlepšily, určitě se po něm budu muset znovu kouknout :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak to se po tom mrknu, i když se mi teď díky Válečníkovi z Lushe pleť hodně zlepšila, rozhodně takováhle ochrana není marná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Miss Sporty ma podla mna vsetky make-upy dost tmave

    OdpovedaťOdstrániť
  5. urcite sa nan aspon pozriem, aj ked ja potrebujem dost svetly odtien..Mozem sa spytat , ake ma make-up krytie?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja mám taký úplne svetlý púder nový a stým sa mi to perfektne vyrovná, takže pôsobí úplne prirodzene. čo sa krytia týka, niekoľkokrát som si zabudla dať korektor a nebola to žiadna hrôza, pekne prekryje červené fliačiky, pleť je potom taká zjednotená... no ja som fakt spokojná. skús pozrieť ten bledší odtieň v drogérke :)

      Odstrániť
  6. velmi vaham po tejto recenzii vyskusať nevyskusať??? pozriem sa po nom v dmke co sa tyka odtienov, uvidim

    OdpovedaťOdstrániť