4. 5. 2014

Bio Planete panenský kokosový olej - tip na všestranný produkt dokonale vhodný (nielen) na dovolenku!

Možno ste si už stihli všimnúť, že ani mne nie je poslednú dobu prírodná kozmetika ľahostajná, a s veľkou zvedavosťou testujem každý nový produkt, čo sa tejto témy týka. Asi už všetky dobre poznáte stránku www.maxcare.sk, aj ja som sa o nej dozvedela práve prostredníctvom blogov. Odtiaľ je aj tento panenský kokosový olej, na ktorý sa už tiež toho dosť popísalo kade-tade na blogoch, tak som bola zvedavá, či je to skutočne taký zázrak ako sa o ňom vraví :) Poďme sa teda pozrieť, čo o ňom hovorí výrobca.
Kokosový olej Bio Planete je 100% čistý prírodný olej bez farbív a konzervantov získaný z čerstvej dužiny zrelých ručne zbieraných kokosových orechov v južnej časti Filipín. Dá sa použiť mnohými spôsobmi. Je vhodný ako potravina, doplnok stravy a "kozmetický zázrak". Vo svojej prirodzenej forme je biely s prenikavou kokosovou vôňou. Pri teplote nad 26°C sa mení na voňavú číru tekutinu.
Vďaka lahodnej chuti a vôni sa kokosový olej používa na prípravu jedál, šalátov alebo na vysmážanie. Ja som tento spôsob neskúšala, a asi ani neplánujem, jedine ak by som si objednala nový a mala ho čiste určený na toto. I keď si ho nanášam len s čerstvo umytými rukami, aj tak mi nepríde extra hygienické používať ho potom na varenie...
Je výborný aj ako vlasová maska. Môžete ho použiť na vlasové zábaly, ktoré sú účinné proti lámavosti vlasov a štiepeniu končekov. Po aplkácii kokosového oleja už nikdy nebudete mať suché a poškodené vlasy. Stačí naniesť olej na vlasy a nechať pôsobiť približne hodinu. Potom olej zmyte. Keďže mám momentálne končeky vlasov ostrihané, nemám s nimi problémy, teda ani tento spôsob som zatiaľ neodskúšala, no osvedčil sa mi v ďalších spôsoboch používania :)
Z vlastnej skúsenosti Vám odporúčam vyskúšať olej naniesť po sprche namiesto telového mlieka. S použitím kokosového oleja dosiahnete vyživenú, hĺbkovo hydratovanú a voňavú pokožku. I keď treba trošku dlhšie počkať kým sa do pokožky poriadne vstrebe, ten výsledný efekt za to skutočne stojí. Veľmi sa osvedčil aj mojej mamine, ktorý má večný problém s extra suchými nohami, čoho dôsledkom je potom vytváranie šupiniek... Takže túto prírodnú parádu som si neobľúbila iba ja, no používa ho pravidelne aj mamina.
Je taktiež výbornou náhradou krému na ruky. Vyživuje a spevňuje nechty, nechtové lôžka a zjemňuje pokožku rúk. Túto aplikáciu využívam hlavne na noc, úplne pred spánkom, kedy si ruky poriadne ponatieram a zaľahnem do postele. Počas noci olej perfektne vsiakne do pokožky rúk, a ráno sa už zobudím s vyživenými, hydratovanými rukami, bez akýchkoľvek suchých miest!
A posledným spôsobom použitia, ktorý taktiež zbožňujem je, že si s ním môžete pleť dokonale vyčistiť od make-upu a ďalších nečistôt. Nedávno sa mi minula moja obľúbená micelárka od Biodermy, tak som si povedala, že je pravá chvíľa odskúšať sa odlíčiť s olejom. A musím uznať, že ani v tomto prípade nesklamal a podal úctyhodný výkon. Pleť bola po odlíčení skutočne čistá, a taktiež počas noci, ako aj na rukách robila také menšie zázraky. Určite sa nemusíte báť použiť ho aj na mastnú pleť, toto mám tiež otestované :) Ak ho však zmiešate s cukrom získate prírodný peeling.
A čo teda z tohto testovania vyplýva? Podľa mňa je viac ako vhodný na dovolenku, pretože v ňom máme skrytých niekoľko produktov naraz, čiže Vám to ušetrí kopu miesta v kozmetickej taštičke. I keď objemovo je dosť veľký a tažký nakoľko má sklenné balenie, i tak to stojí za to. Namiesto odličovaču, peelingu, masky na vlasy, telového mlieka a krému na ruky Vám postačí len tento jeden produkt a o pokožku celého tela budete mať postarané ako sa patrí :)
Zaujímalo by ma koľké z Vás už tomuto voňavému oleju podľahli, a tiež na neho nedáte dopustiť??

4 komentáre:

  1. Aj ja som v poslednom čase podľahla kokosovému oleju. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jeste jsem olej nikdy nezkoušela ale jak vsichni rikaji ze je skvely tak me to hrozne laka :)D

    Můj blog http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Láká mě už jen ta vůně! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Toto som ani nemala vidieť ! Milujem všecičko kokosové :) Mňam a porozmýšľam

    OdpovedaťOdstrániť