9. 5. 2014

BALEA Oil Repair šampón a olejček na poškodené vlasy

Tak znova som asi jedna z posledných čo píšu recenziu na tieto produkty od DM-drogérie, ale rada si dávam načas s testovaním, aby som vedela, ako produkty reagujú aj po dlhodobom používaní, nielen po týždni či dvoch.
Začala by som balením ako to u mňa býva zvykom :)) Páči sa mi to, že šampón má dno naspodku tuby, takže ho netreba otáčať a čakať kým natečie do ruky... A na olejčeku by som vyzdvihla možnosť pootečenia vrchnáčiku do polohy ON a OFF :) Vzhľadovo je to taká Baleácka klasicka, i keď musím dodať, že to boli moje prvé produkty tejto značky, čo som testovala na vlasoch.
Vlasy si dávam pravidelne zastrihávať, takže nemám problémy čo sa týka napr. rozštiepených končekov alebo podobne. Vlasy si, ako viete nefarbím, takže mojimi dvomi problémami sú "len" rýchle mastenie sa a lupiny, preto tento šampón nebol presne stvorený pre môj typ vlasov, no aj napriek tomu som ho niekoľkokrát použila, aby som Vám vedela zreferovať čo a ako...
Po, respektíve už počas zmývania šampónu som cítila, že sú vlasy na dotyk veľmi jemné, ba dovolím si tvrdiť, že až moc "premastené". To môže mať na svedomí obsah argánového oleja. Po vyfénovaní sa však všetko vrátilo do normálu,  a ako to po každom mojom fénovaní býva, potrebujem jednu až dve pumpičky olejčeku - o tom ale neskôr. Šampón je bez obsahu silikónov, takže týmto určite poteším kočky, ktoré hľadajú a používajú práve takéto produkty na vlasy!
Dôvodom, prečo som prestala s používaním tohto šampónu bolo, že som pociťovala ešte intenzívnejšie mastenie vlasov. Napriek tomu, že si ich umývam každý druhý deň, teraz sa mi mastili ešte skôr, a to teda značí, že je skutočne určený ženám, ktoré majú vlasy poškodené a suché. Možno keby som ho používala len od polovice dĺžky vlasov, bolo by všetko OK. To však ale neznamená, že to je zlý šampón, jednoducho si len myslím, že na mastné vlasy sa nehodí...
Premostíme však k druhému produktu, ktorý mi napriek rovnakým vlastnostiam sadol a pravidelne ho používam - práve len na polovicu dĺžky vlasov. Ako som spomínala, vlasy si po umytí fénujem, proste neznesiem vlhké vlasy, a teda po tomto úkone mám suchšie končeky, preto im potrebujem dodať rýchlu výživu v podobe oleja. POZOR! Netreba to s ním však prehnať, na moje dlhé vlasy mi stačí jedna až dve stlačenia pumpičky a vlasy sa dostanú späť do formy :)
Olejček Balea Vám teda všetkým môžem s čistým štítom odporúčať, hlavne ak nemáte rady používanie kondicionérov a masiek, ktoré je potrebné nechávať niekoľko minút pôsobiť... Toto je pre mňa veľmi dobrá náhrada, pretože behom pár sekúnd dodám vlasov všetku výživu čo potrebujú.
Možno na záver ešte spomeniem vôňu, ktorá je v tomto prípade celkom výrazná, no pekná, preto verím, že by sa Vám iste páčila.
Ceny týchto produktov nie sú vôbec vysoké, a ako aj viem z iných blogov, sú medzi blogerkami veľmi obľúbené, teda značka Balea ako taká má v blogovej sfére úspech. Preto smerujem jednu otázku k Vám - aký je Váš najobľúbenejší Balea produkt?

5 komentárov:

  1. Hej, toto som aj ja testovala a na moje suché vlasy úžasné :)
    Inak Najobľúbenejší Balea produkt je práve balzám z tejto čiernej rady a krém na nohy s ureou a Aqua Serum. Zatiaľ :D
    Inak tú značku mám rada tak všeobecne :) Ako jedna z mála mi je celkovo dosť sympatická...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Takisto som ho testovala, bola som spokojná. Moje vlasy sú také moc divné - do polovice dĺžky sú normálne, od polovice už sú suchšie a končeky rozštiepené. Ja by som prirovnala túto Baleu k lacnejšej sesternici Aussie Moist Miracle. Určite mi neurobila Balea tak dobrú službu ako Aussie (pre mňa doposiaľ najlepšie vlasové produkty aké som za posledné roky mala), ale ak niekto nemá peniaze na Aussie, určite aj toto je dobrá voľba. Za mňa tiež spokojnosť, môžem Baleu odporučiť s čistým svedomím. Okrem tohto šampónu mám veľmi obľúbený aj vitamínový šampón Balea, budem naň písať recenziu asi budúci mesiac, tak potom si ju môžeš prečítať. Mám už asi druhé alebo tretie balenie a fakt som si ho obľúbila. Ja musím s mojimi vlasmi produkty meniť po každom spotrebovaní balenia, lebo keď dlhodobo používam jednú vec, vlasy na ňu akosi prestanú reagovať pozitívne, takže u mňa doma nájdeš asi 5 rôznych značiek, ktoré striedam. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tyhle produkty mě hodně lákají, jelikož vlastním opravdu suché vlasy a každý takový olejový produkt jim jen prospívá , takže určitě aspoň šampon bych ráda v budoucnu vyzkoušela :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. šampon používam asi rok,ujde.za tú cenu..skvelé.olej používam z avonu,len na končeky.ked domíňam,chcem skúsiť baleácky.aktuálne mám doma fialovú penu do kupela balea,používam ju ako sprchový gel.neviem sa tej vône nabažiť.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mne sampon vyhovoval..aj mne sa rychlo mastia vlasy, ale su suche.. uplne na vrchu hlavy nie su suche, ale vacsina ano, takze mne pomohol a olejcek pouzivam stale :-)

    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť