21. 5. 2014

ASTOR Nails LOOK 2014 :))

Recenziu na tieto Fashion Studio laky na nechty od značky ASTOR som už písala skoro pred rokom, tak sa nebudem opakovať a pripájam LINK, na ktorom si môžete pozrieť ďalšie 2 odtiene v akcii :)) Najnovšie mi do zbierky pribudol táto novinka - krásny neónkový ružový odtieň s označením 302 DRAGON FRUIT. Mala som ho už nalakovaný aj na všetkých nechtoch, no aby som nebola celá ružová, pre tentokrát som si zvolila jemnejšiu verziu pomocou môjho obľúbeného NUDE laku. Čo poviete, dobre som skombinovala odtiene? :))
Toto však nie je jediná novinka, no pribudli aj dva laky na starostlivosť z rady Pro Manicure a to GIVE ME ALL! a ALREADY DRY! Ja mám tú druhú verziu, tak si poďme o nej niečo napísať.
Myslím, že oba tieto produkty sú veľmi dobré, no pre seba som zvolila práve verziu Already Dry, nakoľko neobľubujem dlhé predlhé schnutie laku na nechtoch. Páči sa mi, že je štetček dostatočne široký, a teda naraz pokryje celý necht. Schnutie, čo ma skutočne prekvapilo, sa skrátilo tak na minútku, možno ani nie, no už zo zvyku a pre istotu radšej čakám o čosi dlhšie, aby náhodou nevznikol nejaký "úraz". Naviac nechty zostanú podstatne lesklejšie ako bez jeho použitia, a práve vďaka tomuto urýchľovaču schnutia a nadlaku v jednom - dovolím si ho takto nazvať mi moja manikúra vydrží oveľa dlhšie. Napríklad aj tieto fotky som zhotovovala na 3. deň po lakovaní, takže sa môžete presvedčiť o jeho kvalitách. A to som teraz, okrem iného pridala aj prácu v záhradke, tak si viete predstaviť, čomu všetkému musia moje nechty odolávať.
Určite v budúcnosti vyskúšam aj tú druhú verziu, a po minutí tejto si zakúpim ďalšie balenie, pretože mi fakt to rýchle schnutie uľahčuje celé moje fungovanie :)) Ak ste ešte túto novinku nevyskúšali, rozhodne odporúčam, a som si istá, že nezostanete sklamané! Kúpiť si ju môžete za 149 CZK / 5,99 EUR.
Otázka pre Vás: používate rýchloschnúce nadlaky, alebo ste jednou zo šťastných, ktorým laky na nechtoch uschýnajú v podstate celkom rýchlo?

7 komentárov:

  1. Určite by som nepovedala, že tieto fotky sú po troch dňoch :) ja tiež nemám rada, čakať a čakať - no v poslednej dobe si vyberám laky na ktorých je napísané že schnú rýchlo a u niektorých je to naozaj tak :) a ten odtieň je krásny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ružový odtieň je krásny a veľmi pekne si to skombinovala, páči sa mi to. Ja som zatiaľ mala šťastie na laky, ktoré rýchlo uschly samy. -)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nude barva s růžovou vypadá moc hezky :)

    Zvu vás ke mě na giveaway o super náhrdelník, která probíhá na mém blogu :YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Velice pěkné :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tahle růžová barvička je naprosto perfektní :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. 302 Dragon fruit je krásná barvička, ale v drogerii už nesehnatelná, ne? Mám dojem, že laky Fashion studiu prošly jelkovou proměnou barev, bohužel tedy změna k horšímu... :-(

    OdpovedaťOdstrániť