2. 5. 2014

ASTOR LOOK 2014

Začiatkom tohto roku na trh priniesla značka ASTOR ďalšie krásne paletky očných tieňov EyeArtist Wet & Dry. Dokopy si môžeme vybrať zo šiestich variant, a ich fotografiu doložím nakoniec tejto recenzie, aby ste mali predstavu, ako reálne vyzerajú :)
Ako už u mňa býva zvykom, vždy pridávam aj nejaké tie oficiálne informácie o produktoch, tak sa na ne poďme aj tentokrát spolu pozrieť!
"Astor predstavuje vylepšenú formulu a nový vzhľad paletiek. Každý zo štyroch odtieňov bol vybraný expertmi. Každá paletka má všetko čo potrebujeme k jednoduchému kompletnému očnému make-upu - rozjasňovač, dve hlavné farby a jeden odtieň pre linku, plus obojstranný aplikátor. Navyše, na zadnej strane každej paletky je návod, ako krok za krokom dosiahnuť perfektný LOOK!
Ako sme zvyknuté i pri ďalších iných tieňoch, aj tieto sa dajú aplikovať tak ako nasucho, rovnako i namokro, takže je len na Vás, ktorá cesta je Vášmu srdcu bližšia :)
Obal je identický pre túto  značku - jednoduchý, no pekný. Cez priesvitné viečko vidíme konkrétne odtiene, ktoré sú v tvare oka, a presne takto sa ich aj odporúča nanášať. Ja sa priznám, že som si ich nanášala tak, ako som zvyknutá, no určite vyskúšam aj ten odporúčaný spôsob :) 
Obe paletky sú veľmi pekné, no bližšia mi je práve tá na fotke napravo(320 SHOPPING GUERILLA IN NEW YORK), nakoľko tá druhá(210 VIP SOIRÉE IN STAINT TROPEZ) má trošku tmavšie odtiene, a také ja nezvyknem používať, no tá elektrizujúca modrá má niečo do seba - tá sa mi teda dosť páči! :) Avšak aj napriek tomu som sa snažila čo najkrajšie si tiene naniesť a ukázať Vám ich v plnej kráse.
Výdrži nemám čo vytknúť, avšak vždy používam podkladovú bázu, takže ako by to bolo bez nej, Vám napísať neviem. Vraj by mali držať 10 hodín, no ja ich niekedy mám aj viac ako 12hodín, a všetko je v úplnom poriadku.
Už len v skratke by som rada spomenula takisto tohtoročnú novinku - riasenka BIG&Beautiful BFly, ktorej kefka je v tvare motýlieho krýdla, a teda aj riasy by mali vďaka nej vytvoriť motýli LOOK :) Teraz ju dokonca zoženiete v DM drogérii zlacnenú z pôvodných 8,99€ iba za 6,50€, takže ak plánujete skúsiť niečo nové, za tú cenu sa to oplatí, čo poviete?
Dajú sa s ňou vytvoriť aj jemnejšie aj výraznejšie riasy, podľa toho, či použijete jednu alebo dve vrstvy. Ja vždy aplikujem dve - zo zvyku, pretože mám radšej výraznejšie riasy. Na záver už chýbajú len fotky s použitím paletiek a riasenky, nech sa páči :))
Všetky paletky pokope. Fotku som si požičala od Astoru, dúfam, že nevadí... :)
Tak čo moje drahé, ktorá paletka sa Vám páči najviac??

9 komentárov:

  1. U té druhé paletky se mi líbí dvě prostřední barvy. Ta zlatá je skvělá!

    By-Moni

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wow stíny vypadají perfektně! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ta modrá je skvělá. Úplně ji vidím na spodní lince, jako dominantu líčení :-)

    LuLu

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Modrá sa mi páči najviac, krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Och, tie modré!! Dokonalosť a ako krásne sú pigmentované :-)

    OdpovedaťOdstrániť