10. 4. 2014

RIMMEL LONDON Moisture Renew rúže 130 OXFORD STREET FUCHSIA a 260 AMETHYST SHIMMER

Jeden odtieň týchto, dá sa stále povedať, noviniek som Vám už pred časom predstavila, dnes však prinášam ďalšie dva - 130 OXFORD STREET FUCHSIA a 260 AMETHYST SHIMMER, ktoré mi pribudli do zbierky. 
Nové zdokonalené rúže Moisture Renew prinášajú bohaté farby a krémovú hydratáciu. Spolu je na výber až 14 úžasných odtieňov(svetlé i extrémne farebné), ktoré zahrňujú i nové odtiene inšpirované najznámejšími londýnskymi klubmi. Vybrať si teda môžete odtiene od ružových, fuchsiových, slivkových, červených, koralových až po béžové... Tieto intenzívne hydratačné rúže sú obohatené o vitamíny A, C a E.
Zaujať dokážu už na prvý pohľad a to vďaka prémiovým baleniam zakončeným priesvitným fialovým vrchnáčikom. Moderný dizajn ešte dotvára Rimmel logo vytlačené na bočnej strane viečka a charakteristická korunka na vrchu. Metalicky strieborný spodný diel dodáva baleniu chic sofistikovaný vzhľad. Vďaka priateľskej cene je to absolútny must-have produkt :)
Rúže som si veľmi obľúbila. Najviac sa mi na nich páči hydratácia a hlavne to, že si pod ne nemusím nanášať ešte aj balzam :) Horšie to však je pri tom bledšom odtieni, ktorý mi po nanesení na perách nefarbí rovnomerne, a teda niekde ho mám viac, a vôbec sa mi to nedá zapracovať do pier ani štetcom... Odtieň je to však krásny, preto sa tento nedostatok snažím čo najlepšie maskovať, prípadne pery prejdem leskom, kedy sa dostane všetko "do normálu" :)
Rovnako sa mi páči aj tmavší odtieň, ktorému žiadny ani len podobný v zbierke nemám, takže sa z neho fakt teším. Najskôr som si myslela, že sa mi nebude hodiť, no na moje počudovanie sme si teda skutočne sadli.
Zatiaľ čo ten svetlo ružový je bez trblietok, výraznejší odtieň ich v sebe niekoľko má. Ak by som sa však mala rozhodnúť, ktorý z týchto dvoch odtieňov u mňa dominuje, márne by ste čakali na odpoveď, neviem sa totižto rozhodnúť ani za svet :) Podľa mňa sú krásne oba, a čo si myslíte Vy?
Tvárou kampane je Georgia May Jagger, ktorá sa stala perfektnou modelkou pre túto výraznú reklamnú kampaň. Georgia má na sebe odtieň 360 As You Want Victoria.

5 komentárov:

  1. Paci sa mi hlavne farba ruzu Fuchsia a to, ze neobsahuje shimmer.. neviem preco vyrobili, tak vela odtienov s nim... ja by som mala dokonaly odtien len ten shimmer mi dost vadi, takze ruz nosim pomenej... inak je skvely, velmi prijemny na perach..

    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten první odstín je nádherný :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tiez shimmer moc nemusim, ale ten ruzovy je velmi pekny :) zavidim ti krasne fotky, velmi pekne zachytene farby ... ja s mojim dochodcom fotakom uz asi bojujem posledne bitky :D

    Mishella

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Oba dva odstíny jsou perfektní!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc se mi líbí ten růžový odstín. Jen se mi moc nelíbí ty jejich modelky s dírou mezi předními zuby... Nějak mi to prostě nepasuje, buď vychrtliny na kost nebo díra mezi předními zuby, co je to probíhá za trend?? Proto mám nejraději modelky z reklam na Dove :-)

    OdpovedaťOdstrániť