3. 4. 2014

REXONA vs. DOVE

Pomaličky, ale iste sa nám začína vonku oteplovať... Napríklad ja momentálne dosť času trávim v našej záhrade, a preto potrebujem poriadnu ochranu pred potením. A tak siaham po všeličom možnom od tuhých antiperspirantov, cez sprejové, až po takéto guličky. Ktoré sa mi však doteraz osvedčili najviac sa dozviete nižšie v článku!

Na mušku som si tentokrát vzala roll-on antiperspiranty, a to konkrétne jeden od značky Rexona, a druhý značky Dove. Priznám sa, že skôr preferujem sprejovú formu, no pokiaľ nechodím v tielku, nevadia mi ani guličky... Pôsobia na mňa dosť mokro, a koľkokrát sa mi stalo, že mi "ušpinili" i oblečenie pod pažami.

Celú recenziu si môžete prečítať TU.

2 komentáre:

  1. ja preferujem tuhe antiperspiranty...znacky dove. tato tuha forma je podla mna najucinnejsia, nehrozi pri nej stipanie po holeni ako v pripade spreja a naozaj velmi dlho balenie vydrzi. sprej sa velmi rychlo minie, balenie je neekologicke a polovica sa vystrieka do vzduchu. gulicky povazujem za uplne najhorsie - jednak sa mi ta gulicka vzdy zasekne a nejde s nou tocit...a jednak cast ktora sa dotkne koze sa zase vracia dovnutra a znecisti celu tu tekutinu. cize po 20tich pouzitiach tam musi byt uz riadny hnus. aj v pripade, ze sa to aplikuje vyhradne na prave umyte podpazusie. tuhy sa sice dotyka koze tiez, ale len jeho povrch - neznecisti to teda cely obsah

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja tuhé obľubujem celkom v zime, v lete mi to vadí, lebo keď mám tielko a náhodou je ten antiperspirant biely, tak sa mi robia potom také šupinky pod pažami :/ a sprej ma našťastie neštípe... ale tvoja teória sa mi celkom pozdáva :)

      Odstrániť